Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗянько, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-25T00:47:11Z
dc.date.available2016-02-25T00:47:11Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationЗянько В. В. Соціальні аспекти стратегії управління інноваційною діяльністю [Текст] / В. В. Зянько // Теоретичні та прикладні питання економіки : зб. наук. пр. – Київ : Вид.-поліграф. центр «Київський університет», 2008. - Вип. 16. - С. 117-123.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8828
dc.description.abstractУ статті досліджено соціальні проблеми вироблення стратегії управління втіленням інновацій, пов’язані з визначенням ринкового попиту на інноваційні товари, проаналізовано основні чинники, що впливають на попит на інновації.uk
dc.description.abstractThe paper researches the social problems of developing the controlling strategy by implementing the innovations, as sociated with the determining the market demand on innovative merchandize. It had been analyzed the basic factors which influence the demand on innovations.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкаuk
dc.titleСоціальні аспекти стратегії управління інноваційною діяльністюuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію