dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Павлик, Т. М. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Павлик, Т. М. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.contributor.author | Pavlyk, Т. М. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-24T15:30:32Z | |
dc.date.available | 2016-03-24T15:30:32Z | |
dc.date.issued | 2010-06 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації [Текст] / М. Д. Прищак, Т. М. Павлик // Гуманізм та освіта : збірник матеріалів X Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 14-16 вересня 2010 р. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2010. – С. 216–218. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-371-3 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9224 | |
dc.description.abstract | В статті зроблена спроба аналізу смислу як онтологічної основи педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні сутності та змісту поняття смислу, його ролі в розвитку різних видів педагогічної комунікації. | uk |
dc.description.abstract | В статье предпринята попытка анализа смысла как онтологической основы педагогической коммуникации. Акцентируется внимание на исследовании сущности и содержания понятия смысла, его роли в развитии различных видов педагогической коммуникации. | ru |
dc.description.abstract | The paper attempts to analyze the sense as an ontological bases of pedagogical communication. The attention has been paid to the research of the essence and content of the notion sense, its role in the development of different types of pedagogical communication. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | смисл | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | комунікативна взаємодія | uk |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | онтологічний смисл | uk |
dc.subject | комунікативний смисл | uk |
dc.subject | педагогічний смисл | uk |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | смысл | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | коммуникативное взаимодействие | ru |
dc.subject | педагогическая коммуникация | ru |
dc.subject | онтологический смысл | ru |
dc.subject | коммуникативный смысл | ru |
dc.subject | педагогический смысл | ru |
dc.subject | education | en |
dc.subject | sense | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | communication interaction | en |
dc.subject | pedagogical communication | en |
dc.subject | ontological sense | en |
dc.subject | communicative sense | en |
dc.subject | pedagogical sense | en |
dc.title | Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації | uk |
dc.title.alternative | Смысл как онтологическая основа педагогической коммуникации | ru |
dc.title.alternative | Sense as an ontological bases of pedagogical communication | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.01 | |