Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.date.accessioned2016-03-26T19:25:57Z
dc.date.available2016-03-26T19:25:57Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 5. – С. 16–23.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9236
dc.description.abstractВ статті зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ філософсько-педагогічної концепції духовності, розробки нової педагогічної парадигми – духовної парадигми освіти. Розглянуто онтологічні і екзистенцій ні виміри генези поняття «духовність», дано визначення даного поняття. Проведено дослідження особистісно-психологічних аспектів та механізмів актуалізації духовності. Зроблена спроба визначення педагогічних чинників генези духовності.uk
dc.description.abstractВ статье сделана попытка анализа, определения теоретико-методологических основ философско-педагогической концепции духовности, разработки новой педагогической парадигмы – духовной парадигмы образования. Рассмотрено онтологические и экзистенциальные измерения генезы понятия «духовность», дано определение данного понятия. Проведено исследование личностно-психологических аспектов и механизмов актуализации духовности. Сделана попытка определения педагогических факторов генезы духовности.ru
dc.description.abstractThe paper [presents the trial analysis, determination of the theoretical-methodological principles of the philosophy-pedagogical conception of morality (spirituality), the development of new pedagogical paradigm – the moral (spiritual) paradigm of education. There had been considered the ontological and existential measurements of genesis of the notion morality (spirituality), the above notion was determined. There had been conducted the research of the personal-psychological aspects and mechanisms of the morality (spirituality) actualization. There had been made a trial determination of the pedagogical factors of the morality (spirituality) genesis.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectгенеза духовностіuk
dc.subjectфілософсько-педагогічна концепція духовностіuk
dc.subjectонтологічні виміри духовностіuk
dc.subjectекзистенційні виміри духовностіuk
dc.subjectпедагогічні чинники генези духовностіuk
dc.subjectдуховностьru
dc.subjectгенезис духовностиru
dc.subjectфилософско-педагогическая концепция духовностиru
dc.subjectонтологические измерения духовностиru
dc.subjectэкзистенциальные измерения духовностиru
dc.subjectпедагогические факторы генезиса духовностиru
dc.subjectspiritualityen
dc.subjectgenesis spiritualen
dc.subjectphilosophical and pedagogical concept of spiritualityen
dc.subjectontological dimensions of spiritualityen
dc.subjectexistential dimensions of spiritualityen
dc.subjectpedagogical factors genesis spiritualityen
dc.titleТеоретико-методологічні засади педагогіки духовностіuk
dc.title.alternativeТеоретико-методологические основы педагогики духовностиru
dc.title.alternativeTheoretical-methodological basis of the moral (spiritual) pedagogicen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013:130.122


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію