dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-26T19:25:57Z | |
dc.date.available | 2016-03-26T19:25:57Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності [Текст] / М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. – № 5. – С. 16–23. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9236 | |
dc.description.abstract | В статті зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ філософсько-педагогічної концепції духовності, розробки нової педагогічної парадигми – духовної парадигми освіти. Розглянуто онтологічні і екзистенцій ні виміри генези поняття «духовність», дано визначення даного поняття. Проведено дослідження особистісно-психологічних аспектів та механізмів актуалізації духовності. Зроблена спроба визначення педагогічних чинників генези духовності. | uk |
dc.description.abstract | В статье сделана попытка анализа, определения теоретико-методологических основ философско-педагогической концепции духовности, разработки новой педагогической парадигмы – духовной парадигмы образования. Рассмотрено онтологические и экзистенциальные измерения генезы понятия «духовность», дано определение данного понятия. Проведено исследование личностно-психологических аспектов и механизмов актуализации духовности. Сделана попытка определения педагогических факторов генезы духовности. | ru |
dc.description.abstract | The paper [presents the trial analysis, determination of the theoretical-methodological principles of the philosophy-pedagogical conception of morality (spirituality), the development of new pedagogical paradigm – the moral (spiritual) paradigm of education. There had been considered the ontological and existential measurements of genesis of the notion morality (spirituality), the above notion was determined. There had been conducted the research of the personal-psychological aspects and mechanisms of the morality (spirituality) actualization. There had been made a trial determination of the pedagogical factors of the morality (spirituality) genesis. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | генеза духовності | uk |
dc.subject | філософсько-педагогічна концепція духовності | uk |
dc.subject | онтологічні виміри духовності | uk |
dc.subject | екзистенційні виміри духовності | uk |
dc.subject | педагогічні чинники генези духовності | uk |
dc.subject | духовность | ru |
dc.subject | генезис духовности | ru |
dc.subject | философско-педагогическая концепция духовности | ru |
dc.subject | онтологические измерения духовности | ru |
dc.subject | экзистенциальные измерения духовности | ru |
dc.subject | педагогические факторы генезиса духовности | ru |
dc.subject | spirituality | en |
dc.subject | genesis spiritual | en |
dc.subject | philosophical and pedagogical concept of spirituality | en |
dc.subject | ontological dimensions of spirituality | en |
dc.subject | existential dimensions of spirituality | en |
dc.subject | pedagogical factors genesis spirituality | en |
dc.title | Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності | uk |
dc.title.alternative | Теоретико-методологические основы педагогики духовности | ru |
dc.title.alternative | Theoretical-methodological basis of the moral (spiritual) pedagogic | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013:130.122 | |