dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.date.accessioned | 2016-03-28T07:53:07Z | |
dc.date.available | 2016-03-28T07:53:07Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти [Текст] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія" : збірник наукових праць. – Вінниця, 2010. – Вип. 30. - С. 23–26. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9240 | |
dc.description.abstract | Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності формування діалогічної, духовної парадигми педагогічної комунікації. | uk |
dc.description.abstract | Сделана попытка проанализировать понятие коммуникативности как методологической основы развития образования. Внимание акцентировано на критике технократических подходов в определении понятий коммуникации и педагогической коммуникации, необходимости формирования диалогической, духовной парадигмы педагогической коммуникации. | ru |
dc.description.abstract | There had been made an attempt to analyze the notion of communicability as the methodological basis for development of education. Attention has been focused on criticism of technocratic approaches in determining the notion of communication and pedagogical communication, necessity in formation of dialogic, spiritual paradigm of pedagogical communication. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | комунікативність | uk |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | спілкування | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | діалогічність | uk |
dc.subject | монолог | uk |
dc.subject | інформація | uk |
dc.subject | парадигма освіти | uk |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | коммуникативность | ru |
dc.subject | педагогическая коммуникация | ru |
dc.subject | общение | ru |
dc.subject | диалог | ru |
dc.subject | диалогичность | ru |
dc.subject | монолог | ru |
dc.subject | парадигма образования | ru |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | communicability | en |
dc.subject | pedagogical communication | en |
dc.subject | ntercourse | en |
dc.subject | dialogue | en |
dc.subject | dialogist | en |
dc.subject | monologue | en |
dc.subject | paradigm of education | en |
dc.title | Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти | uk |
dc.title.alternative | Коммуникативность как методологическая основа развития образования | ru |
dc.title.alternative | Communicability as the methodological basis for development of education | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.bbc | 74.00+88.40+88.840 | |
dc.identifier.udc | 371+15 | |