Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці
Author
Прищак, М. Д.
Прыщак, Н. Д.
Pryschak, M. D.
Date
2012Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
Abstract
Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку особистості (суспільства). Визначено характеристики комунікативного підходу. Сделана попытка определения коммуникативного подхода как значимого методологического принципа образования и педагогики. Внимание акцентируется на анализе коммуникации как онтологической, телеологической и аксиологической основе развития личности (общества). Определено характеристики коммуникативного подхода. The article attempts to denote communicational approach as an important methodological principle of education and pedagogy. Attention is focused on the analysis of communication as ontological, teleological and axiological foundations of personality development (society). Determined characteristics of the communicational approach.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9287