Огляд геймифікованих застосунків для вивчення математики
Анотації
У даній роботі проаналізовано застосування гейміфікації у контексті навчання математики. Розглянуто різні гейміфіковані застосунки, що використовуються для покращення процесу вивчення математики, зокрема в початковій та середній школі. Огляд включає аналіз різних педагогічних технологій, які використовуються для створення гейміфікованих середовищ навчання, таких як віртуальні світи, інтерактивні завдання та виклики, системи винагород та співробітництва. Дослідження в області гейміфікації математики надають перспективи щодо покращення мотивації, залученості та результатів навчання учнів у математиці. This review paper analyzes the application of gamification in the context of mathematics education. It examines various gamified applications used to enhance the learning process of mathematics,
particularly in primary and secondary schools. The review includes an analysis of different educational
technologies utilized to create gamified learning environments, such as virtual worlds, interactive tasks
and challenges, reward systems, and collaboration. Research in the field of gamification in mathematics
provides insights into improving motivation, engagement, and learning outcomes for students in
mathematics
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41061