dc.contributor.author | Яворович, О. Ю. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-05-26T21:20:56Z | |
dc.date.available | 2016-05-26T21:20:56Z | |
dc.date.issued | 2016-03 | |
dc.identifier.citation | Яворович О. Ю. Unity3D як універсальний інструмент розробки ігрових додатків [Електронний ресурс] / О. Ю. Яворович // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/848. | uk |
dc.identifier.uri | http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/848 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10849 | |
dc.description.abstract | В доповіді аналізуються переваги ігрового двигуна Unity3D: продуктивний візуальний робочий процес і міжплатформенна підтримка. Наводиться структура додатку, розглядаються основні об’єкти ігрової сцени. | uk |
dc.description.abstract | This article describes the benefits of the game engine Unity3d: productive visual workflow and cross-platform support, the structure of the application, the main objects of the game scene. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | ігровий двигун | uk |
dc.subject | кадр | uk |
dc.subject | game engine | en |
dc.subject | Unity3D | en |
dc.subject | game object | en |
dc.subject | frame | en |
dc.title | Unity3D як універсальний інструмент розробки ігрових додатків | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.946 | |