Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:13:15Z
dc.date.available2020-03-30T17:13:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Творчість як ключовий фактор розвитку духовності особистості в педагогічній думці України другої половини ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9446.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29675
dc.description.abstractЗдійснено аналіз творчості як ключового фактору розвитку духовності особистості в педагогічній думці України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. Визначено історичні етапи дослідження творчості. Досліджено погляди видатних педагогів досліджуваного періоду на роль творчості в розвитку духовності особистості.uk
dc.description.abstractThe analysis of the issue of creativity as a key factor in the development of personality spirituality in the pedagogical thought of Ukraine in the second half of the nineteenth - early twentieth century. The historical stages of the study of creativity are defined. The views of outstanding teachers of the period under study on the role of creativity in the development of personality spirituality are investigated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9446
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectдуховність особистостіuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectпедагогічна думкаuk
dc.subjectpersonalityen
dc.subjectspirituality of personalityen
dc.subjectcreativityen
dc.subjectactivityen
dc.subjectpedagogical thoughten
dc.titleТворчість як ключовий фактор розвитку духовності особистості в педагогічній думці України другої половини ХІХ – початку ХХ століттяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.013.73: 101
dc.relation.referencesГорак Г. І. Філософія : Курс лекцій / Горак Г. І. – К. : Вілборг, 1997. – 272 с.uk
dc.relation.referencesПирогов Н. И. Вопросы жизни / Пирогов Н.И. // Избр. пед. сочинения. – М. : Педагогика, 1985. – С. 29 – 51.ru
dc.relation.referencesКорф Н. А. Наши педагогические вопросы / Корф Н. А. – М. : Сотрудник школы, 1882. – 409 с.ru
dc.relation.referencesГогоцкий С. С. Краткое обозрение педагогики или науки воспитательного образования. – Ч.2 / Гогоцкий С. С. – К., 1882. – 85 с.ru
dc.relation.referencesРедкин П. Г. На чем должна основываться наука воспитания / Редкин П. Г. // Избр. пед. соч. – М. : Учпедгиз, 1958. – С. 61 – 73.ru
dc.relation.referencesЮркевич П. Д. Курс общей педагогики с приложениями / Юркевич П. Д. – М. : Тип. Граче- ва, 1869. – 404 с.ru
dc.relation.referencesУшинський К. Д. Праця у психологічному та виховному значенні / Ушинський К. Д. // Ушинський К. Д. Вибрані педагогічні твори в 2-х т. – К. : Рад. школа, 1983. – Т.1. – С. 104 – 120.uk
dc.relation.referencesУшинський К. Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології / Ушин- ський К. Д. // Ушинський К. Д. Твори : В 6 т. – К. : Рад. школа, 1952. – Т.4. – 518 с.uk
dc.relation.referencesСухомлинська О. В. Рефлексії про генезу духовності в контексті виховання : на шляху до синтезу парадигм / Сухомлинська О. В. // Історико-педагогічний альманах. – № 1. – 2005. – С. 5 – 29.uk
dc.relation.referencesМузиченко О. Ф. Сучасні педагогічні течії в Західній Європі й Америці / Музиченко О. Ф. – К. : Всеукр. Коопер. видавн. союз. – 1919. – 106 с.uk
dc.relation.referencesДемков М. И. Курс педагогики для учительских институтов высших женских курсов и педаго- гических классов гимназий. – Ч. ІІ. Теория и практика воспитания / Демков М. И. – М., 1912. – 365 с.ru
dc.relation.referencesЧепіга Я. Ф. Увага і розумовий розвиток дитини / Чепіга Я. Ф. // Світло. – 1911. – № 1. – С. 20 – 33.uk
dc.relation.referencesРусова С. Ф. Дещо з філософії виховання / Русова С. Ф. // Вільна українська школа. – 1918. – № 10. – С. 306 – 316.uk
dc.relation.referencesЗеньковский В. В. Проблема психической причинности / Зеньковский В. В. – К. : Тип. Императ. Универс. Св. Владимира, 1914. – 435 с.ru
dc.relation.referencesРусова С. Ф. Нова школа соціального виховання / Русова С. Ф. // Вибрані пед. Твори : У 2- х кн. Кн 2. – К.: Либідь, 1997. – C. 16 – 104.uk
dc.relation.referencesМузыченко А. Ф. Чему должно учить в общеобразовательной школе? / Музыченко А. Ф. // Народная энциклопедия. – М. : Тип. т-ва И.Д.Сытина, 1911. – Т. 9. – С. 172 – 180.ru
dc.relation.referencesКучинська І. О. Виховання духовних цінностей дітей і молоді у творчій спадщині Івана Огієнка / Кучинська І. О. – Кам’янець-Подільський : «Абетка НОВА», 2002. – 104 с.uk
dc.relation.referencesРусова С. Ф. Єдина діяльна (трудова) школа / Русова С. Ф. // Вибрані пед. Твори : У 2-х кн. Кн 2. – К. : Либідь, 1997. – С.105 – 133.uk
dc.relation.referencesЧепіга Я. Ф. До трудової вільної школи / Чепіга Я. Ф. // Вільна українська школа. – 1918. – № 8 – 9. – С. 81 – 85.uk
dc.relation.referencesМузиченко О. Ф. Реформа школи чи шкільна реформація? / Музиченко О. Ф. // Вільна українська школа. – 1918 – 19. – № 6 – 7 . – С. 3 – 10. 21. Зеньковський В. В. Про соціальне виховання / Зеньковський В. В. – К. : Друкарня Всеукр. Кооп. Вид. Союзу, 1920. – 64 с.uk
dc.relation.referencesЗеньковський В. В. Про соціальне виховання / Зеньковський В. В. – К. : Друкарня Всеукр. Кооп. Вид. Союзу, 1920. – 64 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію