Динамічні результати стресового карантинного тестування системи управління навчанням «JetIQ VNTU» та сервісів G Suite for Education
Автор
Коваленко, О. О.
Паламарчук, Є. А.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
- Наукові роботи каф. ПЗ [1380]
- Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020) [99]
Анотації
Сучасний університет обов`язково має концепцію електронного освітнього середовища та
використовує електронні сервіси в освітніх та інших процесах діяльності. Стресові тестування
системи управління навчанням здійснюються в процесах створення та перевірки окремих модулів,
в період найвищого навантаження (сесії) та в кризових ситуаціях (наприклад, карантину). Такі
ситуації дозволяють виявити слабкі місця системи, активізувати зворотній зв`язок та
автоматизувати нові процедури освітнього процесу. A modern university has the concept of an electronic educational environment and uses electronic
services in educational and other processes necessarily. Stress testing of the learning management system
is carried out in the process of creating and testing individual modules, during the peak load (sessions)
and in crisis situations (as an example - quarantine). Such situations allow to identify weaknesses of the
system, to activate feedback and to automate new procedures of educational process.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30037