Показать сокращенную информацию
Динамічні результати стресового карантинного тестування системи управління навчанням «JetIQ VNTU» та сервісів G Suite for Education
dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-06-21T15:19:45Z | |
dc.date.available | 2020-06-21T15:19:45Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Коваленко О. О. Динамічні результати стресового карантинного тестування системи управління навчанням «JetIQ VNTU» та сервісів G Suite for Education [Текст] / О. О. Коваленко, Є. А. Паламарчук // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 157-158. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-797-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30037 | |
dc.description.abstract | Сучасний університет обов`язково має концепцію електронного освітнього середовища та використовує електронні сервіси в освітніх та інших процесах діяльності. Стресові тестування системи управління навчанням здійснюються в процесах створення та перевірки окремих модулів, в період найвищого навантаження (сесії) та в кризових ситуаціях (наприклад, карантину). Такі ситуації дозволяють виявити слабкі місця системи, активізувати зворотній зв`язок та автоматизувати нові процедури освітнього процесу. | uk |
dc.description.abstract | A modern university has the concept of an electronic educational environment and uses electronic services in educational and other processes necessarily. Stress testing of the learning management system is carried out in the process of creating and testing individual modules, during the peak load (sessions) and in crisis situations (as an example - quarantine). Such situations allow to identify weaknesses of the system, to activate feedback and to automate new procedures of educational process. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 157-158. | en |
dc.subject | електронна освіта | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | elearning | en |
dc.subject | blended learning | en |
dc.title | Динамічні результати стресового карантинного тестування системи управління навчанням «JetIQ VNTU» та сервісів G Suite for Education | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.018.43 | |
dc.relation.references | Комп‘ютерна програма «Система інтеграції електронних ресурсів вищого навчального закладу «Інтегровані електронні ресурси ВНТУ JetIQ («ІЕР ВНТУ JetIQ») (Автори: Володимир Віталійович Грабко, Олександр Никифорович Романюк, Олег Володимирович Бісікало, Мирослав Павлович Боцула, Євген Анатолійович Паламарчук, Олена Олексіївна Коваленко). Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №72970 від 20.07.2017 https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/19302/45876.pdf ?sequence=2 | uk |
dc.relation.references | Основные и дополнительные сервисы для G Suite for Education [Электронный ресурс]. Доступ: https://support.google.com/a/answer/6356441?hl=ru&ref_topic=9001238 | ru |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Наукові роботи каф. АІІТ [254]
статті, матеріали конференцій -
Наукові роботи каф. ПЗ [1299]
статті, матеріали конференцій -
Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020) [99]
XII Міжнародна науково-практична конференція «Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2020)» відбулася 26-29 травня 2020 р.