Відображеня елементи 641-660 із 665

    • Developing communicative skills of students in a foreign language 

      Tulchak, L. V.; Hadaichuk, N. M.; Тульчак, Л. В.; Гадайчук, Н. М. (Вінницький навчально-науковий інститут економіки Тернопільського національного економічного університету, 2015-04-15)
      The main purpose of teaching process is the developing of a personality capable to work independently and creatively, the bringing up such an attitude to training and profession that provides the ability and willingness ...
    • Students’ Engagement in Foreign Language Learning 

      Zubenko, O. V.; Tulchak, L. V.; Зубенко, О. В.; Тульчак, Л. В. (Вінницький державний педагогоічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2015-04-09)
      There is an increasing interest in engagement, even though it is labelled differently. The idea that learning can be like a game (gaming or involving in the game) has appeared in recent times and one of the key elements ...
    • Major advances of artificial intelligence 

      Polova, M. V.; Mahas, L. M.; Польова, М. В.; Магас, Л. М. (Вінницький національний аграрний університет, 2015-04-16)
      The article is dedicated to the latest achievements in AI field. The more people try to make a computer smarter, the more they wonder at the things it can do.
    • Hidden resources of the Internet 

      Колібабчук, Е. І.; Магас, Л. М.; Kolibabchuk, E. I.; Mahas, L. M. (Вінницький національний аграрний університет, 2015-04-16)
      Problems of the hidden Internet are discussed here. Decentralised services are gaining popularity worldwide.
    • Modern trends in the development of artificial intelligence 

      Польова, М. В.; Магас, Л. М.; Polova, M. V.; Mahas, L. M. (ВНТУ, 2015-03)
      The article deals with the recent AI developments. New levels of perception and performing tasks like a human being are described in it.
    • Hidden resources of the Internet 

      Колібабчук, Е. І.; Магас, Л. М.; Kolibabchuk, E. I.; Mahas, L. M. (ВНТУ, 2015-03)
      There are lots of hidden information places on the web. What an ordinary user can’t see on the Internet is discussed here.
    • Why we have chosen multiple intelligence 

      Герасименко, Н. В.; Магас, Л. М.; Герасименко, Н. В.; Магас, Л. Н.; Herasymenko, N. V.; Mahas, L. M. (Вінницький державний педагогоічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2015-04-10)
      Multiple intelligence has become extremely popular. The article gives the answer how to meet needs of different learners and how to make teaching more effective.
    • Інтерактивні технології навчання при вивченні іноземних мов в технічному вузі 

      Зубенко, О. В.; Медведєва, С. О.; Медведева, С. А.; Zubenko, O. V.; Medvedieva, S. O. (ВНТУ, 2008)
      Розглянуто низку інтерактивних технологій навчання та доведено, що їхнє використання не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну ...
    • Модель формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій 

      Вяхк, І. А.; Медведєва, С. О.; Вяхк, И. А.; Медведева, С. А.; Viakhk, I. A.; Medvedieva, S. O. (Вінницький національний аграрний університет, 2013-04-18)
      В статті обґрунтовується запропонована автором модель формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. Однією із запорук успішного втілення моделі є дотримання таких ...
    • Іншомовна комунікативна компетентність майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій 

      Вяхк, І. А.; Вяхк, И. А.; Viakhk, I. A. (Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012)
      Стаття присвячена проблемі іншомовної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій у контексті компетентістного підходу в умовах вищого технічного навчального закладу. У результаті теоретичного аналізу ...
    • Аналіз можливостей програм-месенджерів для застосування у дистанційному навчанні іноземної мови 

      Вяхк, І. А.; Вяхк, И. А.; Viakhk, I. A. (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2008)
      В даній статті автор представляє результати анкетування, проведеного серед студентів з метою виявлення найпопулярніших програм миттєвих повідомлень, та проводить аналіз їхніх можливостей з точки зору релевантності їх ...
    • The political life on the internet (anonymous) 

      Khomenko, N. P.; Yakovets, O. R.; Хоменко, Н. П.; Яковець, О. Р.; Хоменко, Н. П.; Яковец, О. Р. (Вінницький національний аграрний університет, 2014-04-10)
      Стаття знайомить аудиторію з діяльністю міжнародної спільноти хакерів, які характеризують себе як інтернет зібрання, що виникло в 2003 році і існують як цифровий глобальний мозок. Вони ще відомі як «Аноніми»і функціонують ...
    • Деякі думки про організацію навчального процесу на уроках іноземної мови для довільної аудиторії слухачів 

      Яковець, О. Р.; Хоменко, Н. П.; Яковец, О. Р.; Хоменко, Н. П.; Yakovets, O. R.; Khomenko, N. P. (ВНТУ, 2013)
      Творча активність викладача є особливо необхідною при підготовці до занять з іноземної мови. Не тільки для студентської аудиторії , але і для довільного слухача. Особлива увага звертається на оригінальність організаційного ...
    • A glossary of database software 

      Viakhk, I. A.; Medvedieva, S. O.; Вяхк, І. А.; Медведєва, С. О.; Вяхк, И. А.; Медведева, С. А. (Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», 2015)
      There is a considerable number of studies related to languages for specific purposes (LSP); however, there is dearth of studies focused on the terminology of database software. Hence, in this study, the intention was to ...
    • Антициповане читання як невід’ємна складова технології продуктивного читання 

      Зубенко, О. В.; Медведєва, С. О.; Медведева, С. А.; Zubenko, O. V.; Medvedieva, S. O. (Горлівський інститут іноземних мов Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет», 2015)
      Стаття розкриває суть поняття «антиципація» та розглядає її роль у формуванні продуктивних навичок читання, метою яких є не лише здобуття інформації, але й аналіз та критичне осмислення авторської точки зору.
    • Формування навичок продуктивного читання при навчанні іноземним мовам в немовних ВНЗ 

      Зубенко, О. В.; Медведєва, С. О.; Медведева, С. А.; Zubenko, O.V.; Medvedieva, S. O. (Вінницький національний аграрний університет, 2015)
      Стаття розкриває суть поняття «антициповане читання» та підкреслює роль антиципації при формуванні продуктивних навичок читання, метою яких є не лише здобуття інформації, але й аналіз та критичне осмислення авторської точки зору.
    • Навчання інтерпретації семантично ускладнених мовних одиниць у науково-технічному тексті 

      Степанова, І. С.; Степанова, И. С.; Stepanova, I. S. (ВНТУ, 2011)
      Сучасний науково-технічний текст набув деяких мовних стилістичних характеристик, серед яких більш широке використання метафори та емоційно забарвленої лексики і словосполучень. Функціональні аспекти семантично ускладнених ...
    • Деякі функціонально-стилістичні особливості сучасно наукового тексту 

      Степанова, І. С.; Stepanova, I. S. (Вінницький державний педагогоічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)
      Динаміка мовного розвитку завжди базується на функціонуванні одиниць різних рівнів. Будь-які узуальні зміни починаються в царині мовленнєвої діяльності, серед безмежної кількості оказіональних новацій і перетворень, які ...
    • Використання інформаційних електронних ресурсів у викладанні англійської мови аспірантам технічних ВНЗ 

      Степанова, І. С.; Никипорець, С. С.; Stepanova, I. S.; Nykyporets, S. S. (ВНТУ, 2010)
      Автори статті розглядають основні шляхи формування іншомовної комунікативної компетенції аспірантам технічних ВНЗ за допомогою різноманітних електронних ресурсів.
    • Завдання з англійської мови для формування комунікативної компетентності. 

      Вяхк, І. А.; Степанова, І. С.; Медведєва, С. О.; Viakhk, I. A.; Stepanova, I. S.; Medvedieva, S. O. (ВНТУ, 2012)
      Методичні вказівки містять тексти і завдання з англійської мови за професійною та загальною тематикою для 1 і 2 курсів, які сприяють формуванню комунікативної компетентності студентів технічного ВНЗ, зокрема майбутніх ...