Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.date.accessioned2024-03-27T10:10:36Z
dc.date.available2024-03-27T10:10:36Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСтадній А. С. Роль емоційного інтелекту в діловому спілкуванні [Електронний ресурс] / А. С. Стадній // Матеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2023/paper/view/17543.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/41215
dc.description.abstractВстановлено, що емоційний інтелект впливає на ефективність міжособистісного спілкування в професійній діяльності. В осіб, які мають розвинутий емоційний інтелект, результативність ділової комунікації вища. Представлено функції емоційного інтелекту. З’ясовано, що в емоційному інтелекті виділяють аспекти, що стосуються самого суб’єкта (внутрішньоособистісні), і ті, які залежать від інших (міжособистісні, тобто соціальні). У спілкуванні емоційний інтелект визначає стан саморегуляції, допомагає контролювати процес комунікації та управляти взаєминами з іншими людьми. Мовне вираження емоцій називають емотивністю.uk
dc.description.abstractIt was determined that emotional intelligence affects the effectiveness of interpersonal communication in professional activities. People with developed emotional intelligence are more effective in business communications. The functions of emotional intelligence are presented. It was determined that in emotional intelligence there are those aspects that relate to the subject itself (intrapersonal) and those that depend on others (interpersonal, i.e. social). In communication, emotional intelligence determines the state of self-regulation, helps to control the communication process and manage relationships with other people. Language expression of emotions is called emotionality. The emotional state determines the content of communication and its speech design.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали LIІ науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 21-23 червня 2023 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-frtzp/all-frtzp-2023/paper/view/17543
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectміжособистісне спілкуванняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectемотивністьuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectbusiness communicationuk
dc.subjectinterpersonal communicationuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectemotionalityuk
dc.titleРоль емоційного інтелекту в діловому спілкуванніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc81′276.6:316.613.4
dc.relation.referencesJohn D. Mayer, Peter Salovey and David R. Caruso Emotional Intelligence: Theory, Findings, and Implications. Psychological Inquiry. Vol. 15, No. 3 (2004), pp. 197-215.
dc.relation.references. / . .-. . : , 2020. 512
dc.relation.references. . / . . // . . . 2010. . 84 87.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію