Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРакитянська, Г. Б.uk
dc.contributor.authorДвойнос, І. І.uk
dc.contributor.authorRakytyanska, H.en
dc.date.accessioned2024-08-14T22:04:14Z
dc.date.available2024-08-14T22:04:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРакитянська Г. Б., Двойнос І. І. Інноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренування // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21346.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43121
dc.description.abstractЦя робота досліджує сучасні підходи до навчання в кіберспорті та розробку програмного забезпечення для тренування кіберспортсменів. Автори проводять аналіз ролі ігрових дисциплін у формуванні навичок та стратегічного мислення у кіберспорті, а також досліджують інноваційні методи навчання та їх ефективність. Висвітлюються технологічні виклики та можливості розробки програмного забезпечення для підтримки кіберспортивного тренування.uk
dc.description.abstractThis work explores current approaches to eSports training and software development for eSports training. The authors conduct an analysis of the role of game disciplines in the formation of skills and strategic thinking in eSports, and also explore innovative training methods and their effectiveness. Technological challenges and opportunities for software development to support eSports training are highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21346
dc.subjectкіберспортuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectтренуванняuk
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk
dc.subjectігрові дисципліниuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectстратегічне мисленняuk
dc.subjectпсихологічні аспектиuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjecteSportsen
dc.subjecttrainingen
dc.subjectgame disciplinesen
dc.subjectstrategic thinkingen
dc.subjectpsychological aspectsen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectinnovationen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectefficiencyen
dc.titleІнноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію