Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРакитянська, Г. Б.
dc.contributor.authorДвойнос, І. І.
dc.date.accessioned2024-08-14T22:04:14Z
dc.date.available2024-08-14T22:04:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationРакитянська Г. Б., Двойнос І. І. Інноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренування. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21346/17716.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43121
dc.description.abstractЦя робота досліджує сучасні підходи до навчання в кіберспорті та розробку програмного забезпечення для тренування кіберспортсменів. Автори проводять аналіз ролі ігрових дисциплін у формуванні навичок та стратегічного мислення у кіберспорті, а також досліджують інноваційні методи навчання та їх ефективність. Висвітлюються технологічні виклики та можливості розробки програмного забезпечення для підтримки кіберспортивного тренування.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectкіберспортuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectтренуванняuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectігрові дисципліниuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectтехнологіїuk_UA
dc.subjectстратегічне мисленняuk_UA
dc.subjectпсихологічні аспектиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleІнноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренуванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc681.12


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію