| dc.contributor.author | Ракитянська, Г. Б. | uk |
| dc.contributor.author | Двойнос, І. І. | uk |
| dc.contributor.author | Rakytyanska, H. | en |
| dc.date.accessioned | 2024-08-14T22:04:14Z | |
| dc.date.available | 2024-08-14T22:04:14Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Ракитянська Г. Б., Двойнос І. І. Інноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренування // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21346. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43121 | |
| dc.description.abstract | Ця робота досліджує сучасні підходи до навчання в кіберспорті та розробку програмного забезпечення для
тренування кіберспортсменів. Автори проводять аналіз ролі ігрових дисциплін у формуванні навичок та
стратегічного мислення у кіберспорті, а також досліджують інноваційні методи навчання та їх
ефективність. Висвітлюються технологічні виклики та можливості розробки програмного забезпечення для
підтримки кіберспортивного тренування. | uk |
| dc.description.abstract | This work explores current approaches to eSports training and software development for eSports training. The authors conduct an analysis of the role of game disciplines in the formation of skills and strategic thinking in eSports, and
also explore innovative training methods and their effectiveness. Technological challenges and opportunities for software development to support eSports training are highlighted. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/21346 | |
| dc.subject | кіберспорт | uk |
| dc.subject | навчання | uk |
| dc.subject | тренування | uk |
| dc.subject | програмне забезпечення | uk |
| dc.subject | ігрові дисципліни | uk |
| dc.subject | інновації | uk |
| dc.subject | технології | uk |
| dc.subject | стратегічне мислення | uk |
| dc.subject | психологічні аспекти | uk |
| dc.subject | ефективність | uk |
| dc.subject | eSports | en |
| dc.subject | training | en |
| dc.subject | game disciplines | en |
| dc.subject | strategic thinking | en |
| dc.subject | psychological aspects | en |
| dc.subject | software | en |
| dc.subject | innovation | en |
| dc.subject | technology | en |
| dc.subject | efficiency | en |
| dc.title | Інноваційність у кіберспорті: від ігрових дисциплін до розробки програмного забезпечення для тренування | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 681.12 | |