dc.contributor.author | Луценко, Р. С. | |
dc.contributor.author | Озерова, К. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-09-03T19:44:46Z | |
dc.date.available | 2024-09-03T19:44:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Луценко Р. С., Озерова К. О. Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/19927/16511. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223 | |
dc.description.abstract | В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль
вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації
навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку
критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження
балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький національний технічний університет | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | вчителі | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.subject | конфіденційність даних | uk_UA |
dc.subject | етика | uk_UA |
dc.subject | виклики | uk_UA |
dc.subject | сучасна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UA |
dc.subject | технологічні тенденції | uk_UA |
dc.title | Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378:004.8 | |