dc.contributor.advisor | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Луценко, Р. С. | uk |
dc.contributor.author | Озерова, К. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2024-09-03T19:44:46Z | |
dc.date.available | 2024-09-03T19:44:46Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Луценко Р. С., Озерова К. О. Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми / наук. кер. О. Б. Залюбівська // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/19927. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43223 | |
dc.description.abstract | В публікаціїї розглядається інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес та її вплив на роль
вчителя. Зазначається, що сучасний вчитель використовує ШІ як допоміжний інструмент для адаптації
навчального матеріалу до індивідуальних потреб студентів. Основний акцент робиться на розвитку
критичного мислення та творчості. Публікація описує виклики використання ШІ в освіті, зокрема збереження
балансу між технологією та людською взаємодією, конфіденційністю та етикою використання студентів. | uk |
dc.description.abstract | The article discusses the integration of artificial intelligence (AI) into the educational process and its impact
on the role of the teacher. It is noted that a modern teacher uses AI as an auxiliary tool to adapt educational material to
the individual needs of students. The main focus is on the development of critical thinking and creativity. The publication
describes the challenges of using AI in education, including maintaining a balance between technology and human
interaction, privacy and ethics of student use. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/19927 | |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | освітні технології | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | вчителі | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | конфіденційність даних | uk |
dc.subject | етика | uk |
dc.subject | виклики | uk |
dc.subject | сучасна педагогіка | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | технологічні тенденції | uk |
dc.subject | artificial intelligence | en |
dc.subject | educational technologie | en |
dc.subject | teachin | en |
dc.subject | teachers | en |
dc.title | Штучний інтелект в освіті: зміна парадигми | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378:004.8 | |
dc.relation.references | «Визначення ШІ та його роль у освіті» // Journal of Educational Technology Studies [Електронний ресурс]. –
Режим доступу до ресурсу: https://link.springer.com/journal/10956 (дата звернення 12.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Вплив ШІ на взаємодію між викладачами та студентами» [Електронний ресурс] / Зубофф, Шошана та
Бостром. – Режим доступу до ресурсу: https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-021-00292-
9 (дата звернення 12.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Оцінювання есе за допомогою ШІ». [Електронний ресурс] / Шаркей, Джудіт – Режим доступу до ресурсу:
https://www.researchgate.net/publication/When_machines_think_for_us_the_consequences_for_work_and_place (дата звернення
12.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Історія використання ШІ в освіті» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:
https://typeset.io/papers/artificial-general-intelligence-agi-for-education-3ggix6tm (дата звернення 12.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Адаптивні системи навчання на основі ШІ» [Електронний ресурс] / Educational Innovation Blog – Режим доступу
до ресурсу: https://www.brookings.edu/articles/adapting-education-innovations-and-their-knock-on-effects-in-the-time-of-covid/
(дата звернення 14.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Імітація взаємодії між викладачем і студентом через ШІ. Адаптивні системи навчання на основі ШІ»
[Електронний ресурс] / AI in Education Online Forum – Режим доступу до ресурсу: https://www.unesco.org/en/digita leducation/artificial-intelligence (дата звернення 14.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «ШІ в освіті: Політичні наслідки та рекомендації» [Електронний ресурс] / Report by the Department of Education,
Government of Country – Режим доступу до ресурсу: https://www.education.gov.au/international-education-data-andresearch/international-student-monthly-summary-and-data-tables (дата звернення 14.11.2023). | uk |
dc.relation.references | Proceedings of the 2023 International Conference on Artificial Intelligence in Education [Електронний ресурс] – Режим
доступу до ресурсу: https://www.proceedings.com/content/069/069336webtoc.pdf (дата звернення 14.11.2023). | en |
dc.relation.references | «Персоналізація навчання студентів з використанням ШІ» [Електронний ресурс] / Стенфордський університет –
Режим доступу до ресурсу: https://hai.stanford.edu/ai-ed-summit-how-can-ai-help-education (дата звернення 29.11.2023) | uk |
dc.relation.references | «Платформа ШІ для вивчення наукових дисциплін» [Електронний ресурс] / Пекінський університет – Режим
доступу до ресурсу: https://sai.pku.edu.cn/znxyenglish/info/1456/2686.htm (дата звернення 29.11.2023). | uk |
dc.relation.references | «Вплив ШІ на академічні результати студентів» [Електронний ресурс] / Бауерс, Хелмер – Режим доступу до
ресурсу: https://www.researchgate.net/publication/Analysing_the_Impact_of_Artificial_Intelligence_and_Computational (дата
звернення 02.12.2023). | uk |
dc.relation.references | «Етичні аспекти використання даних в системах ШІ» [Електронний ресурс] / Вонг та Янг, 2021 – Режим доступу
до ресурсу: https://www.mdpi.com/2076-3417/13/18/10258 (дата звернення 04.12.2023). | uk |
dc.relation.references | «Інклюзивність в освітніх технологіях» [Електронний ресурс] / Лі та Кім, 2019 – Режим доступу до ресурсу:
https://www.aect.org/docs/2019ProgramLasVegas.pdf (дата звернення 11.12.2023). | uk |