НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025): Recent submissions
Now showing items 61-80 of 90
-
Сутність та особливості механізму управління інноваціями на підприємствах
(ВНТУ, 2025)Розглянуто механізм інноваціями як важливий інструмент забезпечення їх -
Франчайзинг як механізм розвитку підприємництва в україні
(ВНТУ, 2025)У роботі досліджено франчайзинг як ефективний механізм розвитку підприємницької діяльності в Україні. -
Управління діловою активністю підприємства
(ВНТУ, 2025)проведення аналізу ділової активності підприємства. Встановлені основні індикатори розвитку підприємства, що визначають рівень його ділової активності. Окреслені основні етапи процесу управління діловою активністю підприємства. -
Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті розглядаються основні стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства. Аналізуються ключові підходи до формування і впровадження стратегій, які дозволяють підприємствам зберігати лідерські позиції на ринку ... -
Фактори, що впливають на кредитоспроможність підприємств: аналітичний підхід
(ВНТУ, 2025)Розглянуто економічну суть та особливості кредитування в діяльності підприємства. Проаналізовано пропозиції з підвищення рівня кредитоспроможності підприємств. -
Формування та функціонування логістичних систем підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування та функціонування логістичних систем підприємства. Визначено основні етапи створення логістичних систем, їх складові та ключові принципи роботи. -
Оптимізація системи управління ризиками в ІТ-компаніях
(ВНТУ, 2025)Визначено типові ризиків для ІТ-компаній та розглянуто переваги застосування IT-рішень в управлінні ризиками. -
Роль штучного інтелекту у маркетингу
(ВНТУ, 2025)Досліджено штучний інтелект у сучасному маркетингу, що сприяє автоматизації, персоналізації та підвищенню ефективності аналізу даних для оптимізації стратегій. -
Особливості функціонування компаній на ринку косметики україни
(ВНТУ, 2025)Ця робота досліджує поточний стан та тенденції розвитку компаній на українському ринку косметики. Вона вивчає ключових гравців, їхню позицію на ринку, конкурентні переваги та виклики, з якими вони стикаються. -
Інвестиційна привабливість сучасного підприємства: фактори, що її формують
(ВНТУ, 2025)В дослідженнях розкрито актуальність та різноманітність підходів до аналізу факторів, котрі формують інвестиційну привабливість сучасного підприємства. -
Бренд-менеджмент як основа формування успішної маркетингової стратегії підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті досліджуються особливості стратегічного бренд-менеджменту в умовах економічної нестабільності та воєнного стану в Україні. Розглядаються результати досліджень, які демонструють зміни у споживчих уподобаннях, зокрема ... -
Цифровізація логістики: вплив на формування компетенцій та підготовку управлінських кадрів
(ВНТУ, 2025)Розглянуто вплив цифрової трансформації в логістиці на формування управлінських компетенцій та підготовку управлінських кадрів. -
Оптимізація цифрової маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності бренду
(ВНТУ, 2025)segmentation, and a personalized approach. Artificial intelligence and neural networks allow for detailed user behavior analysis, boost the effectiveness of promotional activities, and implement content marketing, targeted ... -
Бюджетування у фінансовому менеджменті, його методи та підходи
(ВНТУ, 2025)У статті розглядається бюджетування як ключовий елемент управлінського процесу, що забезпечує досягнення стратегічних і тактичних цілей організації. Визначено методологічні аспекти бюджетування, його основні завдання та ... -
Світові тенденції ринків відновлювальних джерел
(ВНТУ, 2025)Розглянуто економічні та регуляторні виклики, з якими зіткнувся у 2023 році світовий ринок відновлюваної енергетики: зростанням ставок, проблемами постачання та протекціонізмом, що сповільнило розвиток галузі та вплинуло ... -
Інтелектуальний капітал у цифровій економіці: стратегічний ресурс для розвитку підприємств
(ВНТУ, 2025)Проаналізовано вплив його компонентів – людського, структурного та клієнтського капіталу – на розробку цифрових стратегій підприємств. Запропоновано підходи до ефективного управління для забезпечення інноваційного розвитку ... -
Cultural differences in business between germany and india: a comparative analysis
(ВНТУ, 2025)cultural dimensions model. A comparative analysis of the impact of these differences on business practices and international economic relations is made. Based on the analysis, recommendations for overcoming cultural barriers ... -
Фактори впливу на процес управління інноваційним розвитком
(ВНТУ, 2025)В роботі розглянуто та систематизовано фактори, які впливають на процес управління інноваційним розвитком -
Формування потенціалу операційної діяльності тов «волиньхолдінг» в результаті інтеграції до корпорації nestle s. a.
(ВНТУ, 2025)роботі комплексно проаналізовано механізми та напрямки трансформаційного впливу глобальної корпорації на локальне виробництво. Досліджено специфіку впливу міжнародних стандартів Nestle S.A. на операційні процеси підприємства. -
Особливості масштабування scrum як засіб підвищення ефективності бізнес-процесів
(ВНТУ, 2025)У статті розглянуто особливості масштабування методології Scrum як інструменту підвищення ефективності бізнес-процесів у великих організаціях. У роботі представлено аналіз основних моделей масштабування Scrum, зокрема ...