НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025): Recent submissions
Now showing items 41-60 of 90
-
Вплив нестабільного зовнішнього середовища на бізнес-процеси підприємств
(ВНТУ, 2025)У статті розглянуто вплив нестабільного зовнішнього середовища на бізнес-процеси підприємств. -
Доцільність використання ультразвукового білого шуму для захисту мовної інформації
(ВНТУ, 2025)мовної інформації від несанкціонованого прослуховування. Проаналізовано механізми впливу ультразвукових перешкод на мікрофони, зокрема вразливість мікроелектромеханічних систем (MEMS) до таких сигналів. -
Удосконалення брендингу ритейл-бізнесу шляхом інтеграції української айдентики на прикладі тов «сільпо-фуд»
(ВНТУ, 2025)інструменту підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності. Розглянуто використання національних мотивів у дизайні торгових просторів, рекламних комунікаціях та упаковці, як власних торгових марок, так і продукції інших ... -
Економічний зміст системи матеріально-технічного забезпечення сучасного підприємства
(ВНТУ, 2025)В дослідженнях розкрито економічний зміст та основні елементи системи матеріально-технічного забезпечення сучасного підприємства. -
Сутність та особливості малого інноваційного бізнесу
(ВНТУ, 2025)Розглянуто теоретичні аспекти малого інноваційного бізнесу. Окреслена сутність цього сектору, його характерні риси, зокрема гнучкість, швидкість адаптації до змін і високий рівень ризику, а також особливості функціонування ... -
Підвищення рівня конкурентоспроможності послуг як інструмента посилення ринкових позицій підприємства
(ВНТУ, 2025)The article considers the importance of managing the competitiveness of services as a tool for strengthening the market position of the enterprise. -
Використання інтернету речей у логістиці
(ВНТУ, 2025)У доповіді розглядається роль Інтернету речей (IoT) у сфері логістики, його вплив на ефективність транспортних і складських процесів, а також можливості підвищення безпеки та зниження витрат. -
Стратегії адаптації підприємств алкогольної індустрії україни до сучасних викликів та ринкових тенденцій
(ВНТУ, 2025)У статті розглянуто стратегії адаптації підприємств алкогольної індустрії України до сучасних викликів та ринкових тенденцій. Проаналізовано основні фактори, що впливають на розвиток галузі, зокрема зміни у законодавстві, ... -
Оптимізація цифрової маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності бренду
(ВНТУ, 2025)структуровану сегментацію аудиторії, персоналізований підхід. Штучний інтелект і нейромережі дозволяють досліджувати поведінку користувачів, підвищувати дієвість рекламних заходів, впроваджувати контентмаркетинг, таргетовану ... -
Роль цінової політики у формуванні лояльності споживачів роздрібної торгівлі
(ВНТУ, 2025)торгівлі. Розглянуто підходи до ціноутворення, взаємозв'язок між цінами, знижками, програмами лояльності та задоволеністю клієнтів. Підкреслено значення персоналізованої та адаптивної цінової політики для підвищення довіри ... -
Управління персоналом підприємства з використанням інформаційних технологій
(ВНТУ, 2025)використанням сучасних інформаційних технологій. Розглянуто основні напрямами впровадження ІТ у -
Zero trust in modern information systems: concept, challenges, and implementation
(ВНТУ, 2025)В умовах зростаючих кіберзагроз та дедалі більш розмитих меж корпоративних мереж, модель інформаційної безпеки Zero Trust стає парадигмальним зрушенням у захисті інформаційних систем. Zero -
Дистанційний підбір кадрів на роботу
(ВНТУ, 2025)Розглянуто особливості дистанційного підбору кадрів на роботу. Визначено критерії відбору. Наведено комп’ютерні програми. -
Розробка бізнес-плану як інструменту стратегічного управління підприємством
(ВНТУ, 2025)підприємством. Визначено його роль у процесі планування, оцінки ризиків, залучення інвестицій та підвищення конкурентоспроможності. Окреслено основні етапи розробки бізнес-плану та його значення для довгострокового розвитку ... -
Особливості маркетингової діяльність в умовах оn-line ринку
(ВНТУ, 2025)відмінності оn-line і оff-line ринків. Проаналізовано та виокремлено низку особливостей управління маркетинговою діяльністю в умовах оn-line ринку. -
Ідентифікація структурних складових в управлінні інтелектуальним потенціалом підприємства
(ВНТУ, 2025)У статті виокремлюються структурні складові інтелектуального потенціалу підприємства в аспекті управлінського впливу на них, ґрунтуючись на соціальному критерії. Запропоновано використання поетапного управління інтелектуалізацією ... -
Прогнозування в системі управління підприємством
(ВНТУ, 2025)прийняття ефективних управлінських рішень. Описуються різні методи прогнозування, включаючи якісні (метод Дельфі, мозковий штурм, аналіз сценаріїв) та кількісні (аналіз часових рядів, причинно-наслідкове моделювання). Також ... -
Використання блокчейн-технологій для зберігання логів і ключів у vpn-інфраструктурі
(ВНТУ, 2025)Дана робота досліджує концепцію децентралізованої VPN-інфраструктури на основі блокчейн-технологій. -
Інновації для підвищення конкурентоспроможності продукції в роздрібній торгівлі
(ВНТУ, 2025)роздрібної торгівлі з метою поліпшення конкурентоспроможності продукції. Окреслено основні напрями інновацій, зокрема, інвестиції в оновлення основних засобів, застосування новітніх технологій у логістиці та автоматизацію ...