Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 4209
-
Інформаційно-комунікаційні технології в процесі вивчення математики: виклики сучасності
(Publishing House «Baltija Publishing», 2022) -
The Development of Physically Correct Reflectance Model Based on Logarithm Function
(Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2023)The purpose of this work is to develop the physically correct reflectance model based on logarithm function, which allows to increase the realism level of objects visualization. -
Обхід динамічних селекторів при автоматизованій взаємодії з веб-сторінкою
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі розглядаються методи обходу захисту веб-сторінок з динамічними селекторами для автоматизації взаємодії з ними. Огляд охоплює використання XPath і CSS-селекторів з шаблонами, ідентифікацію незмінних атрибутів, ... -
Візуалізація багатокритеріального аналізу інструментів управління монорепозиторіями
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У сучасних проєктах розробки програмного забезпечення, особливо в багатопроєктних середовищах, ефективне управління монорепозиторіями є критично важливим. У даній роботі розглянуто методи візуалізації результатів ... -
Особливості шифрування зображень на основі GPU
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто використання GPU для шифрування зображень. Показано, що шифрування зображень на GPU продовжує розвиватися, надаючи значні можливості для покращення безпеки, швидкості та ефективності обробки даних у широкому ... -
Захист біомедичних зображень від несанкціонованого доступу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто особливості захисту біомедичних зображень від несанкціонованого доступу за рахунок використання криптографічних та стеганографічних методів. Показано, що при приховуванні рентгенівських знімків в контейнерах ... -
Перспективи застосування неінвазивного нейрокомп`ютерного інтерфейсу в комп`ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто застосування неінвазивних нейрокомп‘ютерних інтерфейсів для комп‘ютерних ігор. Показано, що поява на ринку недорогих ЕЕГ гарнітур з набором API для розробників інтерфейсів \"мозок - комп`ютер\" робить можливою ... -
Гейміфікація в маркетингу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі проаналізовано особливості використання гейміфікаціїї в маркетингових стратегіях для підвищення залучення та утримання клієнтів. -
Практичне застосування штучного інтелекту і теорії ймовірності в азартних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)This research examines the practical application of artificial intelligence and probability theory for modeling and analyzing gambling. -
Підвищення коефіцієнта ущільненні зображень на основі двовимірних ортогональних перетворень
(Донецький національний технічний університет, 2024)The features of image compression based on two-dimensional orthogonal transformations are considered. It is shown that the increase in the compression ratio can be achieved through the grouping of transformants of discrete ... -
Аналіз можливостей використання інтелектуальних інформаційних систем для агрегації медіа контенту
(Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2024) -
Візуалізація відношень «object-subject» для класифікації сцен на мобільних пристроях
(ВНТУ, 2024)Зростання обчислювальних можливостей мобільних пристроїв відкрило нові перспективи для автоматизованого аналізу та класифікації зображень. В рамках цього дослідження пропонується метод розпізнавання візуальних відношень ... -
Візуалізація надійнісно-часових характеристик етапів розробки мобільного застосунку для агрегації медіа контенту
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У сучасних проєктах розробки мобільних застосунків важливу роль відіграє прогнозування прогресу, зокрема час завершення та надійність програмного забезпечення. У даних тезах розглянуто методи прогнозування та візуалізації ... -
Modeling and Optimization of Software Reliability using Fuzzy-Algorithmic Approach
(University of Žilina, 2024)An approach to software reliability modeling and optimization based on the algebra of processes and fuzzy logic is proposed. The software development events related to the introduction, detection and removal of errors ... -
Надійність мобільних додатків на Flutter: забезпечення безвідмовності в кросплатформних рішеннях
(Одеський національний технологічний університет, 2024)The reliability of mobile applications is critical because it directly affects the user experience, the level of trust in the software product, and user loyalty. This article covers the main approaches to developing stable ... -
Основні підходи до побудови системи адаптивного тестування знань
(ВНТУ, 2024)Проаналізовано основні підходи для побудови системи адаптивного тестування знань. -
Методи забезпечення цілісності даних в розподілених системах
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто потенційні проблеми цілісності даних та способи їх вирішення за допомогою двофазного та трифазного комітів, лімітів, атомарного коміту та механізмів відновлення після збоїв. -
Методи оптимізації зберігання великих масивів даних у базах даних
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто проблематику зберігання та доступу до великих масивів структурованих даних, запропоновано ряд можливих рішень. -
Застосування алгоритмів машинного навчання для оптимізації веб-додатків
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто проблематику застосування алгоритмів машинного навчання, запропоновано ряд можливих рішень. -
Залучення штучного інтелекту в сфері VR GameDev
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У даній науковій роботі розглядається роль штучного інтелекту (ШІ) у сфері розробки відеоігор, зокрема в контексті віртуальної реальності (VR GameDev). Основна увага приділяється створенню неігрових персонажів (NPC), ...