Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБісікало, О. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-01T20:01:20Z
dc.date.available2017-02-01T20:01:20Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationБісікало О. В. Дистанційний навчальний процес як об’єкт системного аналізу [Текст] / О. В. Бісікало // Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія. – 2005. – № 2. – С. 78–83.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13797
dc.description.abstractВ статті розглядається актуальна проблема формалізації освітньої діяльності ВНЗ з метою визначення стратегії розвитку системи дистанційного навчання. Двовимірна декомпозиція інтегрованого навчального процесу дозволяє запропонувати формальний підхід до аналізу його основних характеристик, а також методику оцінки ефективності та якості системи дистанційної освіти ВНЗ. Результати формалізації можуть бути використані для проектування систем дистанційного навчання, вирішення задачі оптимізації навчального процесу та розв’язання окремих дидактичних задач.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается актуальная проблема формализации учебной деятельности ВУЗа с целью определения стратегии развития системы дистанционного образования. Двумерная декомпозиция интегрированного учебного процесса позволяет предложить формальный подход к анализу его основных характеристик, а также методику оценки эффективности и качества системы дистанционного образования ВУЗа. Результаты формализации могут быть использованы для проектирования систем дистанционного образования, решения задачи оптимизации учебного процесса и частных дидактических задач.ru
dc.description.abstractAn actual problem of formaization of the educational process of a higher educational institution is considered in the article with the purpose of defining a strategy of developing the system of distance education. Two-measured decomposition of an integral educational process enables suggesting a formal approach for analyzing its main characteristics as well as the methodology of evaluating efficiency and quality of the distance education system of a higher educational establishment. The results of formalization can be utilized in designing of distance education systems, solving an assignment of optimization of the educational process and some specific didactic objectives.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології та комп’ютерна інженерія 2 : 78–83.uk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectВНЗuk
dc.subjectдистанційна освітаuk
dc.subjectдекомпозиція освітньої діяльностіuk
dc.subjectоцінка ефективності та якості дистанційного навчанняuk
dc.titleДистанційний навчальний процес як об’єкт системного аналізуuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію