Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи Тест-IQ
Автор
Паламарчук, Є. А.
Коваленко, О. О.
Яцковська, Р. О.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1380]
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
Анотації
Автори представляють результати розробки програмного модулю
тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю
розробки є запровадження супертесту – програми формування типових
тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи
штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань
та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами.
Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та
ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг
тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують
систему перевірки знань. The authors present the results of the development of the program
module for testing in the management education system. The main feature of
the development is the introduction of a super test - a program for the
formation of typical test tasks with automatic change of the task conditions.
Such elements of artificial intelligence can improve the quality of test tasks
and reduce the probability of formal fulfillment of tasks by students.
Possibilities for introducing training and final tests and game elements to
motivate students and teachers (rating of tests, reports by test results), socialize
of knowledge verification system.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19232