Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-31T08:38:29Z
dc.date.available2019-01-31T08:38:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationСтоляренко О. В. Системний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделях [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 45–48.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23624
dc.description.abstractУ статті доведено, що результативність створення педагогічно доцільної й ефективної виховної системи залежить від правильного вибору методологічних підходів і принципів взаємодії учасників освітнього процесу. В ній розкриті основні методологічні підходи до обґрунтування освітньо-виховної моделі формування ціннісного ставлення до людини. А саме: охарактеризовано системний, синергетичний і варіативно-модельний методологічні підходи. Вони лежать в основі моделювання освітніх систем, що базуються на гуманістичних засадах.uk
dc.description.abstractThe article proves that the effectiveness of creating a pedagogically expedient and effective educational system depends on the correct choice of methodological approaches and principles of interaction between participants in the educational process. It outlines the main methodological approaches to the substantiation of the educational and educational model of the formation of a value relation to a person. Namely: systematic, synergetic and variant-model methodological approaches are characterized. They are the basis of the modeling of educational systems based on humanistic principles.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 45-48.uk
dc.subjectметодологічний підхідuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectмоделювання виховних системuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.titleСистемний і синергетичний підхід в освітньо-виховних моделяхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.034


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію