Дослідження особливостей гуманістичного виховання молоді в руслі антропоцентричних ідей
Автор
Столяренко, О. В.
Столяренко, Ол. В.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Анотації
Стаття присвячена обґрунтуванню важливості і дослідженню особливостей гуманістичного виховання молоді на базі антропоцентричних ідей. Запропонована антропоцентрична модель, яка опирається на розуміння сутності людини як відкритої системи, а також на положення про сутність виховання як створення середовища, максимально сприятливого для саморозвитку. Охарактеризовано антропологічні концепції виховання, представлено фрагмент дослідження процесу виховання ціннісного ставлення до людини у школярів, узагальнено результати експериментальної роботи. Статья посвящена обоснованию важности и изучению особенностей гуманистического воспитания молодежи на основе антропоцентрических идей. Предложена антропоцентрическая модель, в которой сущность человека понимается как отккрытая система, а воспитание - как создание среды, максимально благоприятной для саморазвития. Охарактеризованы антропологические концепции воспитания, представлен фрагмент исследования процесса воспитания ценностного отношения к человеку у учащихся, обобщены результаты экспериментальной работы. The article is devoted to youth`s humanistic education studies based on anthropocentric ideas and its important role in the modern world. Recent socio-cultural situation regards the formation of the basic humanistic values, teaching of a value-centered attitude to a person as the main factors. In the article the theoretical and methodical principles of humanistic education studies based on anthropocentric ideas are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels. Anthropological educational concepts are described in the article, a fragment of the study concerning the improving the pupils` level of a value-centered attitude to a person process is presented, the results of work are summarized.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23640