Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorДубова, Н. Б.uk
dc.date.accessioned2019-06-18T11:21:32Z
dc.date.available2019-06-18T11:21:32Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Використання гендерного досвіду США та Великої Британії у освітньому процесі України [Текст] / І. А. Клєопа, Н. Б. Дубова // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання сучасної науки", 20-21 квітня 2019 р. – Київ, 2019. – Ч. 1. – С. 49-50.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25869
dc.description.abstractРозглядається проблема інституалізації гендерно-освітніх механізмів у освітніх закладах Великої Британії, США та України. Досліджуючи проблему реалізації гендерного підходу на загальноосвітньому рівні ми розглядаємо три об`єкти: педагогічну науку, професійну освіту і педагогічну практику.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМіжнародний центр наукових дослідженьuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання сучасної науки", 20-21 квітня 2019 р. Ч. 1 : 49-50.uk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectгендерні підходиuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectгендерна самосвідомістьuk
dc.subjectгендерна проблематикаuk
dc.subjectдосвід зарубіжних країн.uk
dc.titleВикористання гендерного досвіду США та Великої Британії у освітньому процесі Україниuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію