Now showing items 461-480 of 541

    • Studying Vocabulary In Technical Universities 

      Слободянюк, А. А.; Рибко, Н. В.; Slobodianiuk, A. A.; Rybko, N. V. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016)
      The article examines the effectiveness of learning new technical vocabulary through certain stages of learning.
    • Project Method In Learning Foreign Languages 

      Слободянюк, А. А.; Рибко, Н. В.; Slobodianiuk, A. A.; Rybko, N. V. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017)
      The article is devoted to the necessity of changing the approach to learning foreign languages, The main aims for the project method practice usage are described.
    • General Principles of Translation 

      Рибко, Н. В.; Слободянюк, А. А.; Rybko, N. V.; Slobodianiuk, A. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017)
      В тезах розглянуто основні принципи перекладу та вимоги до перекладача, який здійснює якісний переклад.
    • Translation of economic texts 

      Рибко, Н. В.; Слободянюк, А. А.; Rybko, N. V.; Slobodianiuk, A. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016)
      В тезах розглядаються особливості перекладу економічних текстів з англійської мови на українську мову.
    • Рівні володіння іноземною мовою 

      Насонова, Н. А.; Рибко, Н. В.; Nasonova, N. A.; Rybko, N. V. (Вінницький національний аграрний університет, 2015)
      В тезах розглядаються різні підходи до визначення рівнів володіння іноземною мовою в різних країнах
    • Corpus Linguistics in Studying Foreign Languages 

      Насонова, Н. А.; Рибко, Н. В.; Nasonova, N. A.; Rybko, N. V. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)
      A foreign language teaching has always insisted on the innovation of teaching. Corpus linguistics is one of new approaches in studying foreign languages. Corpus linguistics is connected with computers.
    • Evaluation Criteria of Translation Assignments 

      Рибко, Н. В.; Насонова, Н. А.; Rybko, N. V.; Nasonova, N. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)
      We are referring to the translation of literary texts, the field to which evaluation in translation has traditionally been confined. This may involve the evaluation of a single translation of a text or the comparison of ...
    • Етапи розвитку інформаційних технологій у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах 

      Шестопал, О. В.; Насонова, Н. А.; Рибко, Н. В.; Shestopal, O. V.; Nasonova, N. A.; Rybko, N. V. (Вінницький національний аграрний університет, 2014)
      Стаття присвячена розкриттю сутності понять “інформаційна технологія”, “дистанційне навчання”, визначенню етапів їх розвитку, розгляду та аналізу особливостей дистанційного навчання, шляхів розвитку дистанційного навчання ...
    • English idioms: transformation of the image 

      Prysiazhna, O.; Tulchak, L.; Hadaichuk, N.; Medvedieva, S.; Присяжна, О. Д.; Тульчак, Л. В.; Гадайчук, Н. М.; Медведєва, С.О. (RS Global, 2018)
      The study was aimed to analyze theoretical material on the issues of idiomatic expressions and their translation, as well as to define and assess the importance of the translation of idiomatic expressions, which students ...
    • Методи і засоби розвитку комунікативних навичок студентів у вивченні іноземної мови у немовному вузі 

      Медведєва, С. О.; Присяжна, О. Д. (ВНТУ, 2017)
      У статті розглянуто аспекти комунікативно орієнтованих підходів до вивчення іноземних мов у немовних вищих навчальних закладах. Це можна досягти завдяки використанню рольових ігор, дебатів, проблемних ситуацій та інших ...
    • Сучасні проблеми викладання іноземної мови студентам технічних спеціальностей 

      Присяжна, О. Д.; Медведєва, С. О. (Lubelski Park Naukowo Technologiczny S.A.; Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej, 2017)
      У статті розглянуто сучасні проблеми, які виникають у студентів та викладачів під час вивченні іноземної мови у технічних вузах. Зокрема автори зупинилися детально на таких проблемах як подолання мовного бар`єру, кількості ...
    • Міжкультурна комунікація іноземних студентів та викладачів у процесі навчання 

      Присяжна, О. Д.; Еррера, Джоселін (Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, 2016)
      У статті аналізуються поняття «комунікація», «міжкультурна комунікація», «мовленнєвий етикет». Розглянуто проблему формування здатності особистості до ефективної міжкультурної комунікації як засобу розуміння ментальних ...
    • Інтерактивні методи вивчення української мови як іноземної 

      Прадівлянний, М. Г.; Присяжна, О. Д.; Pradivlyaniy, Nicolay; Prysyazhna, Olesya (Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016)
      У статті розглянуто традиційні та інноваційні підходи до вивчення української мови як іноземної у вищій медичній школі. Подано спеціальні навчальні техніки та прийоми у викладанні української мови як іноземної щодо рівня, ...
    • Наративні стратегії у прозі Дмитра Макогона 

      Присяжна, О. Д. (Національний університет "Острозька академія", 2012)
      У статті проаналізовано наративний дискурс та своєрідність характеротворення малої прози Дмитра Макогона. Окреслено наративну організацію оповідань в контексті творчості митця та доби. Виявлено прийоми і засоби наративізації ...
    • Educational innovations in teaching English 

      Рибко, Н. В.; Слободянюк, А. А. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018)
      В статті розглянуто інноваційні методи навчання, які застосовуються при вивченні іноземних мов у вищих навчальних закладах
    • Мова і культура мовлення у професійній сфері 

      Кухарчук, Г. В. (ВНТУ, 2018)
      У статті розглядаються питання актуальності процесів формування професійної компетентності студентів технічних напрямків підготовки в умовах сучасного ринку праці, необхідності удосконалення володіння рідною мовою та аналіз ...
    • Machine translation in studying foreign languages 

      Shestopal, O. V.; Senchenko, V. O.; Nasonova, N. A.; Шестопал, О. В.; Сенченко, В. О.; Насонова, Н. А. (Вінницький державний педагогчіний університет ім. М. Коцюбинського, 2017)
    • Selecting vocabulary for ESP courses in higher educational establishments 

      Senchenko, V. О.; Nasonova, N. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016)
      Формування професійних навичок майбутніх випускників вищих навчальних закладів є однією з основних тенденцій розвитку сучасної вищої освіти. Іноземна мова, що навчається у вищих навчальних закладах, тісно пов'язана з ...
    • Сучасний образ викладача іноземної мови як наставника і авторитетної особистості навчально-виховного процесу ХХІ століття 

      Сенченко, В. О.; Senchenko, V. O. (Республиканское высшее учебное заведение Крымский гуманитарный университет, 2011)
      Дана робота присвячена викладачу іноземних мов вищих навчальних закладів. Особлива увага приділяється творчім якостям викладача. В роботі представлені деякі відмінності між підходами викладання у ХХІ столітті і досвідом ...
    • Improvization as one of the key strategies in learning foreign languages 

      Senchenko, V. O.; Slobodianiuk, A. A.; Сенченко, В. О.; Слободянюк, А. А. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)
      The article is devoted to the role of improvisation during the process of learning foreign languages, English in particular.