Розробка інформаційно-комунікаційної технології з використанням квест-системи
Автор
Бевз, С. В.
Войтко, В. В.
Бурбело, С. М.
Завальнюк, Є. К.
Козубенко, М. В.
Невський, В. С.
Пастух, М. О.
Дата
2019Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1341]
Анотації
Розвиток сучасних освітніх технологій дозволяє активізувати навчальний процес, підвищити зацікавленість учасників освітнього процесу в отриманні нових знань, що загалом абезпечує підвищення ефективності процесу навчання [1]. У зв`язку з цим актуальною постає задача розробки нових інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтованих на активізацію навчального процесу. Метою дослідження є підвищення ефективності навчального процесу шляхом розробки та впровадження інформаційно-комунікаційної технології, що базується на використанні квест-системи як засобу активізації учня з використанням
методів проблемного навчання та тестової оцінки знань, що обумовлює
введення ігрової складової в навчальний процес.Об`єктом дослідження
постають освітні процеси. Предметом дослідження вбачаємо сучасні технології активізації навчального процесу та засоби їх реалізації. Головною задачею є розробка інформаційно-комунікаційної технології, орієнтованої на створення тематичного веб-середовища, що акумулює інформаційно-навчальний ресурс, тестові завдання та квест-систему і дозволить здійснювати активну пізнавальну діяльність в обраній навчальній області.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30478