dc.contributor.author | Бевз, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Войтко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Бурбело, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Завальнюк, Є. К. | uk |
dc.contributor.author | Козубенко, М. В. | uk |
dc.contributor.author | Невський, В. С. | uk |
dc.contributor.author | Пастух, М. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-09-14T12:21:33Z | |
dc.date.available | 2020-09-14T12:21:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Розробка інформаційно-комунікаційної технології з використанням квест-системи [Текст] / С. В. Бевз, В. В. Войтко, С. М. Бурбело [та ін.] // Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. – Житомир : Житомирська політехніка, 2019. – С. 141-143. | uk |
dc.identifier.citation | Бевз С. В., Войтко В. В., Бурбело С. М., Завальнюк Є. К., Невський В. С., Пастух М. О. Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С. 141-143. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-683-536-2 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30478 | |
dc.description.abstract | Розвиток сучасних освітніх технологій дозволяє активізувати навчальний процес, підвищити зацікавленість учасників освітнього процесу в отриманні нових знань, що загалом абезпечує підвищення ефективності процесу навчання [1]. У зв`язку з цим актуальною постає задача розробки нових інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтованих на активізацію навчального процесу. Метою дослідження є підвищення ефективності навчального процесу шляхом розробки та впровадження інформаційно-комунікаційної технології, що базується на використанні квест-системи як засобу активізації учня з використанням
методів проблемного навчання та тестової оцінки знань, що обумовлює
введення ігрової складової в навчальний процес.Об`єктом дослідження
постають освітні процеси. Предметом дослідження вбачаємо сучасні технології активізації навчального процесу та засоби їх реалізації. Головною задачею є розробка інформаційно-комунікаційної технології, орієнтованої на створення тематичного веб-середовища, що акумулює інформаційно-навчальний ресурс, тестові завдання та квест-систему і дозволить здійснювати активну пізнавальну діяльність в обраній навчальній області. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Житомирська політехніка | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. : 141-143. | uk |
dc.title | Розробка інформаційно-комунікаційної технології з використанням квест-системи | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.3.07 | |