Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБевз, С. В.uk
dc.contributor.authorВойтко, В. В.uk
dc.contributor.authorБурбело, С. М.uk
dc.contributor.authorЗавальнюк, Є. К.uk
dc.contributor.authorКозубенко, М. В.uk
dc.contributor.authorНевський, В. С.uk
dc.contributor.authorПастух, М. О.uk
dc.date.accessioned2020-09-14T12:21:33Z
dc.date.available2020-09-14T12:21:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРозробка інформаційно-комунікаційної технології з використанням квест-системи [Текст] / С. В. Бевз, В. В. Войтко, С. М. Бурбело [та ін.] // Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. – Житомир : Житомирська політехніка, 2019. – С. 141-143.uk
dc.identifier.citationБевз С. В., Войтко В. В., Бурбело С. М., Завальнюк Є. К., Невський В. С., Пастух М. О. Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. Житомир, 2019. С. 141-143.uk
dc.identifier.isbn978-966-683-536-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30478
dc.description.abstractРозвиток сучасних освітніх технологій дозволяє активізувати навчальний процес, підвищити зацікавленість учасників освітнього процесу в отриманні нових знань, що загалом абезпечує підвищення ефективності процесу навчання [1]. У зв`язку з цим актуальною постає задача розробки нових інформаційно-комунікаційних технологій, орієнтованих на активізацію навчального процесу. Метою дослідження є підвищення ефективності навчального процесу шляхом розробки та впровадження інформаційно-комунікаційної технології, що базується на використанні квест-системи як засобу активізації учня з використанням методів проблемного навчання та тестової оцінки знань, що обумовлює введення ігрової складової в навчальний процес.Об`єктом дослідження постають освітні процеси. Предметом дослідження вбачаємо сучасні технології активізації навчального процесу та засоби їх реалізації. Головною задачею є розробка інформаційно-комунікаційної технології, орієнтованої на створення тематичного веб-середовища, що акумулює інформаційно-навчальний ресурс, тестові завдання та квест-систему і дозволить здійснювати активну пізнавальну діяльність в обраній навчальній області.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖитомирська політехнікаuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції «Комп`ютерні технології: інновації, проблеми, рішення», м. Житомир, 14–15 листопада 2019 р. : 141-143.uk
dc.titleРозробка інформаційно-комунікаційної технології з використанням квест-системиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.3.07


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію