dc.contributor.author | Бевз, С. В. | uk |
dc.contributor.author | Войтко, В. В. | uk |
dc.contributor.author | Бурбело, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Білоконна, К. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-03-07T19:35:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-07T19:35:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Бевз С. В., Войтко В. В., Бурбело С. М., Білоконна К. В. Технологія навчального процесу з використанням концепції GBL. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», грудень 2014 р. Електрон. текст. дані. Вінниця, 2014. С. 54-62. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31492 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються можливості активізація навчального процесу шляхом впровадження концепції Game Based Learning (GBL), яка орієнтована на впровадження в навчальне середовище ігрових ситуацій та базується на розробці й використанні навчальних комп’ютерних програм і тренажерів в процесі отримання знань. Застосування концепції GBL розглядається на прикладі технології навчального процесу з використанням розробленої навчальної гри «Математика для дітей» | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції «Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ», грудень 2014 р. : 54-62. | uk |
dc.subject | навчальна гра | uk |
dc.subject | середовище ігрових ситуацій | uk |
dc.subject | тренажер | uk |
dc.subject | концепція GBL | uk |
dc.title | Технологія навчального процесу з використанням концепції GBL | uk |
dc.type | Article | |