Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКривіцька, В. В.uk
dc.contributor.authorЗянько, В. В.uk
dc.date.accessioned2021-03-26T13:23:27Z
dc.date.available2021-03-26T13:23:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКривіцька В. В. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності [Електронний ресурс] / В. В. Кривіцька, В. В. Зянько // Ефективна економіка. – 2020. – № 8. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8118.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31676
dc.description.abstractУ статті досліджено конкуренцію як одну із найголовніших складових функціонування системи ринкового господарства. З`ясовано сутність понять «конкуренція», «конкурентоспроможність підприємства», «управління конкурентоспроможністю підприємства» та «антикризове управління». Проаналізовано вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на конкурентоспроможність підприємства, зокрема визначено, що зовнішні фактори мають більш вагомий вплив на управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності. Обґрунтовано доцільність здійснення антикризового управління на підприємстві. Виявлено особливості системи антикризового управління конкурентоспроможністю та сформульовано його мету. Розроблено механізм управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності, який складається із чотирьох послідовних етапів. Відстежено конкурентні сили, які діють на підприємство за допомогою методу п`яти конкурентних сил М. Портера, що включає п`ять видів конкуренції завдяки яким підприємство отримує значні конкурентні переваги в умовах нестабільності та кризового стану економіки. Запропоновано побудову логічної концепції з управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільності, спрямовану на визначення чітких стратегічних та оперативних заходів. Обґрунтовано основні методи підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах нестабільності, як-то маркетингові дослідження, маркетингова стратегія, сегментація ринку, комплекс маркетингу. Визначено фактори, за допомогою яких доцільно здійснювати оцінку рівня конкурентоспроможності підприємства на ринку. Запропоновано низку заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності суб`єкта господарювання в умовах нестабільності.uk
dc.description.abstractThe article examines competition as one of the most important components of the functioning of the market economy. The essence of the concepts \"competition\", \"competitiveness of enterprise\", \"management the competitiveness of enterprise\" and \"crisis management\" is clarified. An important prerequisite for managing the competitiveness of the enterprise in conditions of instability is to determine a set of factors that directly affect the state of its competitiveness. The influence of external and internal factors on the competitiveness of the enterprise is analyzed, in particular, it is determined that external factors have a more significant influence on the management of the competitiveness of the enterprise in conditions of instability The expediency of anti-crisis management at the enterprise is substantiated. The peculiarities of the system of anti-crisis management of competitiveness are revealed and its purpose is formulated. The mechanism of management of competitiveness of the enterprise in the conditions of instability which consists of four consecutive stages is developed. The competitive forces acting on the enterprise are tracked using the method of five competitive forces of M. Porter, which includes five types of competition due to which the enterprise receives significant competitive advantages in conditions of instability and crisis of the economy. This model includes five types of competition: between existing competitors in the market, on the part of substitute goods, on the part of potential competitors, competitive power of suppliers, competitive power of consumers. The construction of a logical concept for managing the competitiveness of the enterprise in conditions of instability, aimed at defining clear strategic and operational measures. The main methods of increasing the competitiveness of the enterprise in conditions of instability, such as marketing research, marketing strategy, market segmentation, and marketing are formed. The factors by means of which it is expedient to carry out an estimation of a level of competitiveness of the enterprise in the market are defined. A number of measures have been proposed to increase the level of competitiveness of the business entity in conditions of instability.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.relation.ispartofЕфективна економіка. № 8.uk
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8118
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectнестабільністьuk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.subjectфактори впливу на конкурентоспроможністьuk
dc.subjectмеханізм управління конкурентоспроможністюuk
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectinstability
dc.subjectcrisisen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectcompetitiveness of enterpriseen
dc.subjectmanagement the competitiveness of enterpriseen
dc.subjectfactors of influencing competitivenessen
dc.subjectmechanism of management the competitivenessen
dc.titleМеханізм управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах нестабільностіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.137
dc.identifier.doi10.32702/2307-2105-2020.8.151


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію