МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРИРОВАННЯ.
Author
Романюк, Олександр
Дудник, Олександр
Озерчук, Дмитро
Романюк, Оксана
Date
2021-04-24Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1269]
Abstract
Текстурування є одним із найскладніших етапів процесу кінцевої візуалізації, оскільки для кожної точки поверхні визнача-ються координати в дискретному просторі та значення інтенсивності кольору з урахуванням освітлення. Існуючі методи високоточного накладання текстур характеризуються суттєвою обчислювальною складністю, що в значній мірі впливає на час формування графічних зображень. Тому актуальними є питання підвищення продуктивності методів і засобів текстурування.
Зменшити кількість операцій ділення при текстуруванні можливо за рахунок растеризації об’єкту в світовій системі координат за умови, що рядки растеризації на кожному етапі розміщено на фіксованій відстані від спостерігача.
Неортогональний по відношення до координатних осей напрямок растеризації призведе до артефактів – наявності «просікань» і дублювання точок із-за зміщення по абсцисі початку рядків растеризації. Цього можна уникнути за умови, що провідне ребро три-кутника буде паралельним осі ординат, однак це передбачає виконання особливої тріангуляції поверхні та не відповідає вимогам графічних стандартів. Запропоновано растеризуватине трикутник, а прямокутник, у який його віртуально вписано. За пропоновано структурну схему блоку растеризації
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31915