Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.date.accessioned2021-04-26T07:18:13Z
dc.date.available2021-04-26T07:18:13Z
dc.date.issued2018uk
dc.identifier.citationСтоляренко О. В. Розвиток гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського і виховання ціннісного ставлення до людини [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : «Твори», 2018. – Вип. 56. – С. 213 –218.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31933
dc.description.abstractThe article proves the importance of study the peculiarities of youth`s humanistic education in nowadays. Retrospective analysis of philosophical, psychological and pedagogical literature helped us to highlight the famous teachers of the present and the past points of view and distinguish the figure of the great teacher - V. Sukhomlynskyi, whose humanistic ideas are considered to be the basis of students` value-centered attitude to a person teaching. His legacy study allowed us to introduce a scientific and methodological system of students` value-centered attitude to a person teaching and the general principles of humanistic education. On the basis of systemic, synergistic, model-variable, axiological, culturological, ethnopedagogical, anthropological, personal, activity-based, multi-subject, differentiated approaches, a conceptual scientific-methodical structural and functional model and the technology of gradual development of senior age secondary school pupils` and adolescences` value-centered attitude to a person in the human-oriented educational system were developed. Its structural components are: the educational process (the use of human potential in the curricular, extra-curricular and out-of-school activities with pupils aimed at forming humanistic consciousness, humanistic feelings, humanistic behavior based on the most important values.en
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню важливості й дослідженню особливостей виховання гуманістичної орієнтації молоді в сучасних умовах. На основі ретроспективного аналізу філософської, психолого-педагогічноїлітератури, вивчення поглядів відомих педагогів сучасного і минулого визначено, що найбільш яскравою у гуманістиці є постать В. Сухомлинського. Саме його концептуальні положення було покладено в основу розробленої науково- методичної системи, структурно-функціональної моделі і технології поетапного формування в учнів старшого і підліткового віку ціннісного ставлення до людини в гуманістично-орієнтованому середовищі школи.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Вип. 56 : 213 –218.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологіяuk
dc.subjectціннісне ставлення до людиниuk
dc.subjectбазові гуманістичні цінностіuk
dc.subjectсуб`єктивні ціннісні ставленняuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectгуманітаризаціяuk
dc.subjectгуманістичне вихованняuk
dc.subjectвиховна система школиuk
dc.subjectструктурно-функціональна модель науково-методичноїuk
dc.titleРозвиток гуманістичних ідей В. О. Сухомлинського і виховання ціннісного ставлення до людиниuk
dc.typeArticle
dc.identifier.doi10.31652/2415-7872-2018-56-9-240uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію