• English
    • русский
    • українська
  • українська 
    • English
    • русский
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання

Автор
Петрушенко, В. Л.
Petrushenko, V. L.
Дата
2018
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
Анотації
У тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі. Відзначається існування кількох стадій формування знання та робиться наголос на важливому значенні неявного знання, зумовленого загальними особливостями становища людини в світі, а також підкреслюється значення цих когнітивних явищ для процесів освіти.
 
В тезисах доклада ставятся вопросы о существовании и проявлениях закономерностей разворачивания процесса познания, структуры знания и их реальных проявлениях в когнитивном процессе. Отмечается существование нескольких стадий формирования знаний и делается акцент на важном значении неявного знания, обусловленного общими особенностями положения человека в мире, а также подчеркивается значение этих когнитивных явлений для процессов образования.
 
The abstracts of the report include the question of the existence and manifestation of the laws of the deployment of the process of knowledge, the structure of knowledge and their actual manifestations in the cognitive process. The existence of several stages of knowledge formation is emphasized and emphasis is placed on the importance of implicit knowledge, which is conditioned by the general peculiarities of the human condition in the world, and emphasizes the significance of these cognitive phenomena for educational processes.
 
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32054
Відкрити
Петрушенко.pdf (21.92Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоЯзыкУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоЯзыкУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ