Оптимізація профорієнтаційних маршрутів на основі задачі комівояжера
Автор
Романюк, О. Н.
Снігур, А. В.
Куклій, Д. В.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
Анотації
У статті розглянута задача оптимізації профорієнтаційних маршрутів по школах міста Вінниці.
Завдяки своєму широкому застосуванню теорія про знаходження найкоротших шляхів останнім часом
інтенсивно розвивається і використовується в різних галузях науки і техніки, у тому числі і для опти-
мального профорієнтаційного маршруту.
Застосування різного роду оптимізаційних методів під час професійної орієнтації молоді – це комп-
лексна науково обґрунтована система форм, методів та засобів впливу на особу з метою оптимізації
її професійного самовизначення на основі врахування професійно важливих особистісних характерис-
тик кожного індивідуума та потреб ринку праці. Вона спрямована на досягнення збалансованості
між професійними інтересами і можливостями людини та потребами суспільства в конкретних
видах професійної діяльності. Професійна орієнтація є складовою частиною соціально-орієнтованої
ринкової економіки, яка впливає на ринок праці, товарів, послуг та капіталу.
Профорієнтаційна робота сприяє цілеспрямованому розвитку здібностей людини, зростанню
її професіоналізму, працездатності, збереженню здоров'я і виступає одним із важливих елементів
державної політики в сфері соціального захисту та зайнятості населення, забезпечує ефективне
використання трудового потенціалу особи, підвищення її соціальної та професійної мобільності.
Профорієнтаційні заходи стимулюють пошук людиною найефективніших засобів підвищення свого
професійно-кваліфікаційного рівня, розвиток соціально-економічної ініціативи, інтелектуальної та
трудової незалежності.
Головною метою профорієнтаційної роботи є сприяння специфічними для неї методами посиленню
конкурентоспроможності працівника на ринку праці і досягнення продуктивної зайнятості населення.
Основними завданнями організації системи професійної орієнтації є: заохочення та формування
позитивного ставлення молоді до здобуття вищої освіти, розповсюдження інформації про ВНТУ та
залучення молоді до вступу на навчання до ВНТУ.
Завдяки цьому у цій роботі проведений аналіз оптимальних довжин профорієнтаційних маршрутів
по школах міста Вінниці з урахуванням їх поділу на допоміжні маршрути відповідно до особливостей
розташування шкіл. Задача розв’язується на основі задачі комівояжера
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33414