dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Снігур, Анатолій | |
dc.contributor.author | Романюк, Оксана | |
dc.contributor.author | Рейда, Олександр | |
dc.contributor.author | Дудник, Олександр | |
dc.date.accessioned | 2021-11-06T19:56:15Z | |
dc.date.available | 2021-11-06T19:56:15Z | |
dc.date.issued | 2021-11-05 | |
dc.identifier.citation | Романюк О.Н., Дудник О.О., Снігур А.В., Рейда О.М.,Романюк О.В.Особливості нормалізації векторів при перспективно-коректному відтворенні кольорів. Наукові праці ДонНТУ.Серія “Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка”, № 1(32), 2021, -с.11-17 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1996-1588 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/33767 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості нормалізації векторів при перспективно-коректному
відтворенні кольорів, яке широко використовується в задачах високореалістичного
рендерингу. Отримано апроксимаційні аналітичні вирази для взаємозв’язку параметричних
змінних в об’єктному та екранному просторах при перспективно-коректному відтворенні
кольорів. Розглянуто можливість використання квадратичного, кубічного та кусково-
лінійного інтерполювання. Отримано значення максимальних відносних похибок
апроксимації. Доведено, що нормалізацію при перспективно-коректному відтворенні
об’єкта виконувати не потрібно. Це дозволяє суттєво спростити обчислювальний процес
і, як наслідок, підвищити продуктивність рендерингу. Отримані результати можна
використати в системах високореалістичного формування тривимірних графічних сцен. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет (ДонНТУ) | uk_UA |
dc.subject | рендеринг | uk_UA |
dc.subject | текстурування | uk_UA |
dc.subject | сферично-кутова інтерполяція | uk_UA |
dc.subject | нормалізація векторів | uk_UA |
dc.title | Особливості нормалізації векторів при перспективно-коректному відтворенні кольорів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.925 | |