Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубенко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorZubenko, O.en
dc.contributor.authorStoliarenko, Ok.en
dc.contributor.authorStoliarenko, Ol.en
dc.date.accessioned2022-05-24T08:18:30Z
dc.date.available2022-05-24T08:18:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationЗубенко О. В. Новітні методи викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: виклики дистанційного та змішаного навчання [Текст] / О. В. Зубенко, Ок. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2021. – Вип. 43, т. 1. – С. 271-276.uk
dc.identifier.issn2308-4863
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35355
dc.description.abstractЗ моменту введення карантинів закладам вищої освіти довелося кардинально змінюватися та шукати альтернативні методи для продовження процесу навчання іноземних мов. На момент спалаху COVID-19 навчання в інтернеті не було в новинку. Багато закладів вищої освіти вже використовували такий інструмент під час змішаного й дистанційного вивчення. Застосування таких методів навчання відбувається на всіх академічних рівнях і формах викладання іноземної мови. У статті досліджуються різні погляди стосовно новітніх способів викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. Вивчаються виклики й сприятливі умови використання сучасних онлайн-ресурсів і технологій під час дистанційного й змішаного навчання. На думку Ю. Бистрової, поняття «новітні методи викладання» полікомпонентне, оскільки об`єднує всі ті нові й ефективні способи освітнього процесу (здобуття, передачі й продукування знань), які, власне, сприяють інтенсифікації та модернізації навчання, розвивають творчий підхід та особистісний потенціал здобувачів вищої освіти (Бистрова, 2015: 27–33). Питання впровадження новітніх методів у вищій освіті України з урахуванням зазначених форм навчання завжди актуальне. Робота спрямована на ґрунтовний аналіз новітніх методів викладання іноземних мов, які почали активно й стрімко розвиватися у зв`язку зі зростаючою потребою в опануванні іноземної мови в короткий термін. Доведено, що якісна іншомовна підготовка студентів закладів вищої освіти можлива за умови впровадження сучасних освітніх технологій, таких як: професійно орієнтоване навчання, метод проєктів, технології інтенсивного й дистанційного навчання, інформаційні й телекомунікаційні технології, робота з навчальними й контролюючими комп`ютерними програмами з іноземних мов, ігрові технології, створення презентацій, тренінгові системи навчання та інші.uk
dc.description.abstractSince the introduction of quarantines, higher education institutions (HEIs) have had to change radically and look for alternative methods to continue the process of teaching foreign languages. At the time of the COVID-19 outbreak, online learning was not new. Many HEIs have already used this tool during distance and blended learning at all academic levels and forms of foreign language teaching. The article explores different views on the latest ways of teaching foreign languages in the HEIs. The challenges and possibilities of using modern online resources and technologies during distance and blended learning are studied. According to Yu. Bystrova, the concept of “the newest teaching methods” is multicomponent, as it combines all the new and effective ways of the educational process (acquisition, transfer and production of knowledge), which, in fact, contribute to the intensification and modernization of education, develop a creative approach and personal potential of higher education applicants (Bystrova, 2015: 27–33). The issue of introducing the latest methods in higher education in Ukraine, taking into account these forms of education, is always relevant. This work is aimed at a thorough analysis of the latest methods of teaching foreign languages which began to develop actively and rapidly due to the growing need to master a foreign language in the short term. It is proved that high-quality foreign language training of the students of HEIs is possible with the introduction of modern educational technologies, such as vocational training, project method, intensive and distance learning technologies, information and telecommunication technologies, work with educational and control computer programs in foreign languages, game technologies, creation of presentations, training systems, etc.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання гуманітарних наук. Вип. 43, т. 1 : 271-276.uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectforeign languages.en
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectblended learningen
dc.subjectmethodologyen
dc.subjectforeign languagesen
dc.titleНовітні методи викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: виклики дистанційного та змішаного навчанняuk
dc.title.alternativeNew methods of teaching foreign languages in higher education institutions, challenges of distance and blended learningen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378
dc.identifier.doi10.2491912308-4863/43-1-40


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію