Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛіщинська, Л. Б.uk
dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.contributor.authorНікішкін, Д. О.uk
dc.date.accessioned2023-04-21T11:49:40Z
dc.date.available2023-04-21T11:49:40Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЛіщинська Л. Б. Моделі та алгоритми педагогічного дизайну конструктора відкритих дистанційних курсів [Текст] / Л. Б. Ліщинська, О. О. Коваленко, Д. О. Нікішкін // Електронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції, 28-29 листопада 2022 р. – Суми/Вінниця : НІКО/ВНТУ, 2022. – С. 135-139.uk
dc.identifier.isbn978-617-7422-20-3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/36794
dc.description.abstractРезультати досліджень принципів педагогічного дизайну та відповідних технологій для створення конструктора дистанційних курсів дозволяють сформувати правила для вибору засобів веб-дизайну, створення інтерактивних динамічних електронних ресурсів та подальшого використання їх в дистанційному курсі, а також для навчання в різних форматах. Технічні аспекти реалізації принципів педагогічного дизайну дозволяють сформувати моделі та алгоритми для використання різних платформ дистанційного та змішаного навчання.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofЕлектронні інформаційні ресурси: створення, використання, доступ : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет конференції, 28-29 листопада 2022 р. : 135-139.uk
dc.subjectконструктор дистанційних курсівuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectвеб-дизайнuk
dc.subjectфронтендuk
dc.titleМоделі та алгоритми педагогічного дизайну конструктора відкритих дистанційних курсівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004
dc.relation.referencesKovalenko O., Palamarchuk Y., Yatskovska R. Assessing the level of maturity of the automated management system of a higher education institution. 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 22–25 верес. 2021. IEEE, 2021. https://doi.org/10.1109/csit52700.2021.9648663en
dc.relation.referencesConditions of learning (Robert Gagne). instructionaldesign.org. URL: https://www.instructionaldesign.org/theories/conditions learning/ (дата зве рнення: 01.11.2022).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію