Методологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогів
Автор
Герасимова, І. Г.
Галич, Т. В.
Дерун, В. Г.
Herasymova, I.
Halych, T.
Derun, V.
Дата
2021Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Анотації
Розглянуто особливості розвитку сучасного світу, що характеризується процесами глобалізації, інформатизації, стрімким технологічним розвитком до якого додаються соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні. Їх логічним продовженням стає реформування галузі освіти у зв`язку з вимогами сучасного
ринку праці, що спонукають вимоги до професійної підготовки фахівців, зокрема педагогів. Акцентовано увагу
на проблемі конкурентоздатності педагогічних працівників, що зумовила осмислення різних її аспектів. Обґрунтовано необхідність формування професійної мобільності майбутніх педагогів, що пов`язано з процесами
інтеграції освіти і науки та її проникненням в освітній процес загальноосвітньої школи, стрімким розвитком як
інформаційних технологій, так й інновацій в освіті тощо. Схарактеризовано потенціал андрагогічного, контекстного та гендерного підходів до формування професійної мобільності майбутніх педагогів, наведено основні поняття, принципи, та методи навчання кожного з них.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37117