Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГерасимова, І. Г.uk
dc.contributor.authorГалич, Т. В.uk
dc.contributor.authorДерун, В. Г.uk
dc.contributor.authorHerasymova, I.en
dc.contributor.authorHalych, T.en
dc.contributor.authorDerun, V.en
dc.date.accessioned2023-05-10T12:56:07Z
dc.date.available2023-05-10T12:56:07Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГерасимова І. Г. Методологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогів [Текст] / І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, В. Г. Дерун // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. – 2021. – Вип. 3. – С. 17-24.uk
dc.identifier.issn1995–0519
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37117
dc.description.abstractРозглянуто особливості розвитку сучасного світу, що характеризується процесами глобалізації, інформатизації, стрімким технологічним розвитком до якого додаються соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні. Їх логічним продовженням стає реформування галузі освіти у зв`язку з вимогами сучасного ринку праці, що спонукають вимоги до професійної підготовки фахівців, зокрема педагогів. Акцентовано увагу на проблемі конкурентоздатності педагогічних працівників, що зумовила осмислення різних її аспектів. Обґрунтовано необхідність формування професійної мобільності майбутніх педагогів, що пов`язано з процесами інтеграції освіти і науки та її проникненням в освітній процес загальноосвітньої школи, стрімким розвитком як інформаційних технологій, так й інновацій в освіті тощо. Схарактеризовано потенціал андрагогічного, контекстного та гендерного підходів до формування професійної мобільності майбутніх педагогів, наведено основні поняття, принципи, та методи навчання кожного з них.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk
dc.relation.ispartofВісник КрНУ імені Михайла Остроградського. Вип. 3 : 17-24.uk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectмобільністьuk
dc.subjectпідхідuk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.subjectконтекстuk
dc.subjectгендерuk
dc.titleМетодологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.091.3:[331.552:37]
dc.identifier.doi10.30929/1995-0519.2021.3.17-23
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7000-7652
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0471-4671
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0025-9501


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію