dc.contributor.author | Герасимова, І. Г. | uk |
dc.contributor.author | Галич, Т. В. | uk |
dc.contributor.author | Дерун, В. Г. | uk |
dc.contributor.author | Herasymova, I. | en |
dc.contributor.author | Halych, T. | en |
dc.contributor.author | Derun, V. | en |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T12:56:07Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T12:56:07Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Герасимова І. Г. Методологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогів [Текст] / І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, В. Г. Дерун // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. – 2021. – Вип. 3. – С. 17-24. | uk |
dc.identifier.issn | 1995–0519 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37117 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості розвитку сучасного світу, що характеризується процесами глобалізації, інформатизації, стрімким технологічним розвитком до якого додаються соціально-економічні перетворення, які відбуваються в Україні. Їх логічним продовженням стає реформування галузі освіти у зв`язку з вимогами сучасного
ринку праці, що спонукають вимоги до професійної підготовки фахівців, зокрема педагогів. Акцентовано увагу
на проблемі конкурентоздатності педагогічних працівників, що зумовила осмислення різних її аспектів. Обґрунтовано необхідність формування професійної мобільності майбутніх педагогів, що пов`язано з процесами
інтеграції освіти і науки та її проникненням в освітній процес загальноосвітньої школи, стрімким розвитком як
інформаційних технологій, так й інновацій в освіті тощо. Схарактеризовано потенціал андрагогічного, контекстного та гендерного підходів до формування професійної мобільності майбутніх педагогів, наведено основні поняття, принципи, та методи навчання кожного з них. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. Вип. 3 : 17-24. | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | мобільність | uk |
dc.subject | підхід | uk |
dc.subject | андрагогіка | uk |
dc.subject | контекст | uk |
dc.subject | гендер | uk |
dc.title | Методологічні підходи формування професійної мобільності майбутніх педагогів | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378.091.3:[331.552:37] | |
dc.identifier.doi | 10.30929/1995-0519.2021.3.17-23 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0001-7000-7652 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-0471-4671 | |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-0025-9501 | |