Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДоценко, Дмитро
dc.contributor.authorРоманюк, Олександр
dc.contributor.authorШевчук, Руслан
dc.date.accessioned2023-11-04T10:55:30Z
dc.date.available2023-11-04T10:55:30Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationДоценко Д. В., Романюк О. Н., Шевчук Р. П. Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх. Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2023» ,Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р. -С. 405-406.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080
dc.description.abstractУ роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk_UA
dc.titleВикористання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграхuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc519.83


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію