Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх
dc.contributor.author | Доценко, Дмитро | |
dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Шевчук, Руслан | |
dc.date.accessioned | 2023-11-04T10:55:30Z | |
dc.date.available | 2023-11-04T10:55:30Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Доценко Д. В., Романюк О. Н., Шевчук Р. П. Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх. Матеріали XVI міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології і автоматизація - 2023» ,Одеса, 19-20 жовтня 2023 р. Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р. -С. 405-406. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/38080 | |
dc.description.abstract | У роботі було розглянуто питання керування ігровою складністю з метою збільшення цільової аудиторії гри. Запропоновано використання нейронних мереж для аналізу майстерності користувача та адаптивної зміни складності гри з урахуванням здібностей гравця. Проаналізовано переваги використання рекурентних нейронних мереж та архітектури пам'яті. Запропоновано цикл роботи нейронної мережі для адаптивної зміни складності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk_UA |
dc.title | Використання нейронних мереж для реалізації адаптивної складності на основі аналізу майстерності гравця у комп’ютерних іграх | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 519.83 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ПЗ [1342]
статті, матеріали конференцій