• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Інститут соціально-гуманітарних наук (2021)
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • L НТКП ВНТУ (2021)
  • НТКП ВНТУ. Інститут соціально-гуманітарних наук (2021)
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Принципи виховної діяльності в гуманістичних концепціях

Author
Столяренко, О. В.
Столяренко, Ол. В.
Кожан, Н. М.
Луцюк, В. О.
Date
2021
Metadata
Show full item record
Collections
  • НТКП ВНТУ. Інститут соціально-гуманітарних наук (2021) [125]
Abstract
Гуманістична спрямованість виховної роботи становить сутність нової парадигми особистісно орієнтованого виховання, в якій вихованець є основною педагогічною цінністю, центром освітнього процесу. Визначено принципи, якими керуються в гуманістичних концепціях виховання: принцип гуманізму, природовідповідності, культуровідповідності, інтеркультурності, свободо відповідності, ціннісної орієнтації Вказані принципи визначають особистісну орієнтованість і багатокомпонентність змісту виховання, що передбачає врахування інтересів вихованця в освітньому процесі, а також можливості у його моделюванні. Реалізація цих принципів підводить до побудови відповідної виховної системи, її змісту та організаційних форм.
 
The humanistic orientation of educational work is the main part of a new paradigm of personality-oriented education, where the pupil is the main pedagogical value, the core of the educational process. The principles followed by humanistic concepts of education are defined: the principle of humanism, naturalness, cultural conformity, interculturality, freedom of conformity, value orientation. The implementation of these principles leads to the construction of an appropriate educational system, its content and organizational forms.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/39066
View/Open
12201-43385-1-PB.pdf (257.9Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ