Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorМагас, Л. М.uk
dc.date.accessioned2024-05-07T07:29:53Z
dc.date.available2024-05-07T07:29:53Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationСтоляренко Ол. В., Столяренко О. В., Магас Л. М. Соціокультурні аспекти виховання студентської молоді. Збірник наукових статей Всеукраїнської науково-практичної конференції «Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика», Біла Церква, 23-24 листопада 2023 р. Біла Церква, 2023. Вип. 20. С. 123–129.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/42378
dc.description.abstractThe article considers the socio-cultural aspects of humanistic education, which define the strategy of student`s interpersonal relationships development based on humanistic and universal values. The key value of these process is tolerance which is defined as value-centered conscious intra- and interactivity, implying the ability to understand both one`s own personality, self- respect and recognition, understanding and acceptance of another person; it is possible only under the conditions of emotional sensitivity (empathy), self-control and emotional stability as a bases of productive subject-subject interaction, cooperation and constructive dialogue; and acts as an integral attribute of the future professional 129 activity and active life position of a young person. Pedagogical conditions of teaching tolerance to students are suggested. Innovative methodology of teaching tolerance to future specialists using active forms, methods, special tools, in particular the training seminar “The Social Skills Stream of Tolerant Interpersonal Interaction” which proves the effectiveness of the process was experimentally tested.en
dc.description.abstractУ статті розглядається соціокультурні аспекти у гуманістичному вихованні, який визначає стратегію формування міжособистісних взаємин студентської молоді на базі гуманістичних, загальнолюдських цінностей. Ключовою цінністю у цих процесах виступає толерантність, яку ми розуміємо як ціннісно-усвідомлену психічну інтра- та інтерактивність, що виявляється в здатності до усвідомленого розуміння власної особистості, поваги до неї, визнанні, розумінні і прийнятті іншої людини; і яка можлива лише за умови здатності до емоційної чуйності (емпатії), самоконтролю та емоційної стійкості як запоруки продуктивної суб`єкт-суб`єктної взаємодії, співпраці й конструктивного діалогу; і виступає невід`ємним атрибутом майбутньої професійної діяльності і активної життєвої позиції молодої людини. Запропоновано педагогічні умови виховання толерантності у студентів. Експериментально перевірено розроблену інноваційну методику виховання толерантності у майбутніх фахівців з використанням активних форм, методів, спеціальних засобів, зокрема семінару-тренінгу «Потік соціальних умінь толерантної взаємодії», що забезпечують ефективність процесуuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherБілоцерківський інститут економіки та управлінняuk
dc.relation.ispartofЗбірник наукових статей Всеукраїнської науково-практичної конференції «Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика», Біла Церква, 23-24 листопада 2023 р. Вип. 20 : 123–129.uk
dc.subjectсоціокультурний аспектuk
dc.subjectміжкультурні контактиuk
dc.subjectтолерантні міжособистісні взаєминиuk
dc.subjectгуманістичне вихованняuk
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk
dc.subjectтолерантність.sociocultural aspecten
dc.subjectintercultural contactsen
dc.subjecttolerant interpersonal relationsen
dc.subjecthumanistic educationen
dc.titleСоціокультурні аспекти виховання студентської молодіuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.034


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію