Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗавальнюк, Є. К.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorНовосельцев, О. О.uk
dc.date.accessioned2024-09-09T13:03:32Z
dc.date.available2024-09-09T13:03:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗавальнюк Є. К., Романюк О. Н., Новосельцев О. О. Особливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelato. The 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. 2024. Pp. 276-281.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43251
dc.description.abstractРеалізація етапів графічного конвеєра полягає у написанні відповідних шейдерних програм (шейдерів]). Для цього застосовуються шейдерні мови. Окрім відомих шейдерних мов GLSL, HLSL використовуються спеціальні мови рендерерів. Наприклад, рендерер RenderMan передбачає використання RenderMan Shading Language (RSL). Іншим рендерером, що дозволяє використовувати специфічну для нього шейдерну мову, є Gelato.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherInternational Science Groupen
dc.relation.ispartofThe 1st International scientific and practical conference «Innovative scientific research: theory, methodology, practice», Boston, 03-06 вересня 2024 р. : 276-281.en
dc.subjectGelatoen
dc.subjectшейдериen
dc.subjectRenderManen
dc.subjectRSLen
dc.subjectNvidiaen
dc.titleОсобливості програмування шейдерів за допомогою мови Gelatouk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію