Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorStepanova, I. S.uk
dc.contributor.authorСтепанова, І. С.uk
dc.date.accessioned2024-11-23T07:26:06Z
dc.date.available2024-11-23T07:26:06Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationStepanova I. S. Analyzing the efficacy of virtual and augmented reality in developing immersive learning environments and simulations for real-life communication scenarios. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці», м. Київ, 17 жовтня 2024 р. 2024. С. 580-582.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/43617
dc.description.abstractThe work delves into the potential of VR and AR as transformative tools in education, specifically in creating immersive environments that replicate real-world situations, particularly for enhancing communication skills.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавний університет інфраструктури та технологійuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці», м. Київ, 17 жовтня 2024 р. : 580-582.uk
dc.subjectvirtual realityuk
dc.subjectaugmented realityuk
dc.subjectimmersive learning environmentsuk
dc.subjectcommunication skillsuk
dc.titleAnalyzing the efficacy of virtual and augmented reality in developing immersive learning environments and simulations for real-life communication scenariosuk
dc.typeThesis
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0006-4374-1070uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію