Інструменти збору телеметрії у середовищі Unreal Engine
Автор
Малініч, П. П.
Дата
2025-09-25Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1657]
Анотації
У середовищі Unreal Engine 5 наявна потужна екосистема для формування даних телеметрії. Збір телеметрії є необхідним, починаючи з тестування гри та завершуючи виходом в продакшн, щоб вчасно виявити всі проблемні компоненти гри та усунути ідентифіковані проблеми. Іншим застосуванням телеметрії є формування аналітичної бази для процедурної генерації рівнів. Можливості двигуна Unreal Engine 5 дозволяють інтегрувати збір та обробку телеметрії з такими хмарними системами як GameAnalytics, Firebase, PlayFab, AWS GameKit та інші.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49824