Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorЗахарчук, М. Д.uk
dc.contributor.authorНовосельцев, О. О.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.date.accessioned2025-10-21T13:14:32Z
dc.date.available2025-10-21T13:14:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Захарчук М. Д., Новосельцев О. О., Котлик С. В. Використання рельєфного текстурування в комп`ютерних іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 454-456.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49837
dc.description.abstractПроаналізовано основні методи використання рельєфного текстурування у комп‘ютерних іграх, зокрема bump mapping, normal mapping, parallax mapping, relief mapping та parallax occlusion mapping. Розглянуто їхні особливості, переваги, недоліки та гаплузі застосування в різних жанрах ігрової індустрії.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 454-456.uk
dc.subjectрельєфне текстуруванняuk
dc.subjectкомп`ютерні ігриuk
dc.titleВикористання рельєфного текстурування в комп`ютерних іграхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.925


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію