| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Захарчук, М. Д. | uk |
| dc.contributor.author | Новосельцев, О. О. | uk |
| dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T13:14:32Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T13:14:32Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Захарчук М. Д., Новосельцев О. О., Котлик С. В. Використання рельєфного текстурування в комп`ютерних іграх // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 454-456. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49837 | |
| dc.description.abstract | Проаналізовано основні методи використання рельєфного текстурування у комп‘ютерних
іграх, зокрема bump mapping, normal mapping, parallax mapping, relief mapping та parallax
occlusion mapping. Розглянуто їхні особливості, переваги, недоліки та гаплузі застосування в
різних жанрах ігрової індустрії. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 454-456. | uk |
| dc.subject | рельєфне текстурування | uk |
| dc.subject | комп`ютерні ігри | uk |
| dc.title | Використання рельєфного текстурування в комп`ютерних іграх | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.925 | |