Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorІванишен, М. К.uk
dc.contributor.authorКотлик, С. В.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorKotlyk, S. V.en
dc.date.accessioned2025-10-22T08:05:44Z
dc.date.available2025-10-22T08:05:44Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Іванишен М. К., Котлик С. В. Гейміфікація та дофаміновані механізми // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 374-375.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49843
dc.description.abstractДосліджується роль гейміфікації як інструменту підвищення мотивації в освітньому процесі через активацію дофамінової системи мозку. Розглянуто, як ігрові елементи впливають на внутрішню та зовнішню мотивацію студентів, сприяючи покращенню результатів навчання. Проаналізовано ефективні механіки та можливі ризики.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 374-375.uk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectдофаміновані механізмиuk
dc.titleГейміфікація та дофаміновані механізмиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.925


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію