| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Іванишен, М. К. | uk |
| dc.contributor.author | Котлик, С. В. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
| dc.contributor.author | Kotlyk, S. V. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-22T08:05:44Z | |
| dc.date.available | 2025-10-22T08:05:44Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Іванишен М. К., Котлик С. В. Гейміфікація та дофаміновані механізми // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 374-375. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49843 | |
| dc.description.abstract | Досліджується роль гейміфікації як інструменту підвищення мотивації в освітньому
процесі через активацію дофамінової системи мозку. Розглянуто, як ігрові елементи впливають
на внутрішню та зовнішню мотивацію студентів, сприяючи покращенню результатів навчання.
Проаналізовано ефективні механіки та можливі ризики. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 374-375. | uk |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.subject | дофаміновані механізми | uk |
| dc.title | Гейміфікація та дофаміновані механізми | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.925 | |