Використання комп`ютерних ігор для навчання
Автор
Романюк, О. Н.
Романюк, О. В.
Мельник, А. В.
Romanyuk, O. N.
Romanyuk, O. V.
Melnyk, A. V.
Дата
2025Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1680]
Анотації
У сучасному освітньому середовищі комп‘ютерні ігри дедалі частіше використовуються як інноваційний інструмент навчання, що здатний змінити традиційні підходи
до здобуття знань. Гейміфікація освітнього процесу — це впровадження ігрових елементів у навчальні середовища з метою підвищення мотивації, залученості та ефективності засвоєння знань. Її ефективність базується на природному бажанні людей до гри, змагання, досягнення цілей і отримання нагород. Згідно з дослідженнями, учні, які залучені до навчання через ігри, демонструють вищий рівень зацікавленості, кращу концентрацію уваги та швидше засвоюють матеріал.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49847

