| dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | uk |
| dc.contributor.author | Романюк, О. В. | uk |
| dc.contributor.author | Мельник, А. В. | uk |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. N. | en |
| dc.contributor.author | Romanyuk, O. V. | en |
| dc.contributor.author | Melnyk, A. V. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-10-22T08:28:02Z | |
| dc.date.available | 2025-10-22T08:28:02Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Романюк О. Н., Романюк О. В., Мельник А. В. Використання комп`ютерних ігор для навчання // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 130-132. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49847 | |
| dc.description.abstract | У сучасному освітньому середовищі комп‘ютерні ігри дедалі частіше використовуються як інноваційний інструмент навчання, що здатний змінити традиційні підходи
до здобуття знань. Гейміфікація освітнього процесу — це впровадження ігрових елементів у навчальні середовища з метою підвищення мотивації, залученості та ефективності засвоєння знань. Її ефективність базується на природному бажанні людей до гри, змагання, досягнення цілей і отримання нагород. Згідно з дослідженнями, учні, які залучені до навчання через ігри, демонструють вищий рівень зацікавленості, кращу концентрацію уваги та швидше засвоюють матеріал. | uk |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний технологічний університет | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 130-132. | uk |
| dc.subject | використання комп`ютерних ігор | uk |
| dc.subject | ігри для навчання | uk |
| dc.title | Використання комп`ютерних ігор для навчання | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.92 | |