Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.contributor.authorМельник, А. В.uk
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorRomanyuk, O. V.en
dc.contributor.authorMelnyk, A. V.en
dc.date.accessioned2025-10-22T08:28:02Z
dc.date.available2025-10-22T08:28:02Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationРоманюк О. Н., Романюк О. В., Мельник А. В. Використання комп`ютерних ігор для навчання // Матеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. Одеса, 2025. С. 130-132.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49847
dc.description.abstractУ сучасному освітньому середовищі комп‘ютерні ігри дедалі частіше використовуються як інноваційний інструмент навчання, що здатний змінити традиційні підходи до здобуття знань. Гейміфікація освітнього процесу — це впровадження ігрових елементів у навчальні середовища з метою підвищення мотивації, залученості та ефективності засвоєння знань. Її ефективність базується на природному бажанні людей до гри, змагання, досягнення цілей і отримання нагород. Згідно з дослідженнями, учні, які залучені до навчання через ігри, демонструють вищий рівень зацікавленості, кращу концентрацію уваги та швидше засвоюють матеріал.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofМатеріали V Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів «Комп`ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації-2025», Одеса, 25-26 вересня 2025 р. : 130-132.uk
dc.subjectвикористання комп`ютерних ігорuk
dc.subjectігри для навчанняuk
dc.titleВикористання комп`ютерних ігор для навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію