• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії
  • Кафедра іноземних мов
  • Наукові роботи каф. ІМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет будівництва, цивільної та екологічної інженерії
  • Кафедра іноземних мов
  • Наукові роботи каф. ІМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

The role of AI in enhancing technical vocabulary acquisition among engineering students

Автор
Nykyporets, S. S.
Никипорець, С. С.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ІМ [602]
Анотації
This article explores the role of artificial intelligence in supporting technical vocabulary acquisition among engineering students. Through classroom integration of AI-powered tools – such as chatbots, personalized flashcards, and writing assistants – the study demonstrates how adaptive technologies can significantly improve both vocabulary retention and practical language use in engineering contexts. The findings highlight the pedagogical benefits of AI for individualizing instruction and bridging the gap between language learning and professional communication, while also outlining future directions for research and implementation. The article also offers practical proposals for integrating AI into technical English curricula, including step-by-step implementation models, teacher training recommendations, and criteria for ing effective AI tools. These proposals aim to guide educators and institutions in making informed decisions about using AI to enhance language instruction in engineering education.
 
У статті досліджується роль штучного інтелекту в забезпеченні підтримки засвоєння професійної лексики студентами технічних спеціальностей. Завдяки інтеграції в навчальний процес інструментів на основі штучного інтелекту – таких як чат-боти, персоналізовані картки та помічники для написання текстів – дослідження демонструє, як адаптивні технології можуть значно покращити як запам`ятовування лексики, так і практичне використання мови в технічному контексті. Результати дослідження підкреслюють педагогічні переваги штучного інтелекту для індивідуалізації навчання та подолання розриву між вивченням мови та професійним спілкуванням, а також окреслюють майбутні напрямки для досліджень і впровадження. У статті також запропоновано практичні рекомендації щодо інтеграції ШІ в курси англійської мови майбутніх інженерів, включно з покроковими моделями впровадження, порадами для підготовки викладачів і критеріями вибору ефективних інструментів ШІ. Ці пропозиції мають на меті допомогти викладачам та освітнім закладам ухвалювати обґрунтовані рішення щодо використання ШІ для вдосконалення мовного навчання в технічній освіті.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50316
Відкрити
190095.pdf (231.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ