Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЦю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики  Європейського  Союзу.  Ця  стаття  намагається  довести  інноваційний  потенціалу=  електронного  навчання  з  метою  навчання  громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які  мають безпосереднє відношення  до  потреб  сільських МСП і  мікропідприємств  у  регіонах  ЄС. Це вимагає  ув'язки  різних  арен  європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі  освіти  та  соціальної  і  регіональної  політики.  Постачальники  електронного  навчання  також  стикаються  зі  значними  витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та  навчальних  платформ  управління.  Основною  проблемою  є  обмеження  вторинної  переробки  навчальних  об'єктів  і  навчання  сценаріїв;  так  що  якщо  кількість  учнів  у  групі  невелика,то  окупність  інвестицій  може  бути  недостатньо.  Інноваційне  електронне  навчання  включає  в  себе  нові  підходи  до  змісту  переробки  (обміну  контентом)  і  сценаріїв  навчання.  Сучасні  комп'ютери,  як  правило,  задовольняють  задані    потреби  більшості  додатків  електронного  навчання.  Багато  країн  мають  схеми, де  комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти.uk
dc.contributor.authorAdascalitei, A.en
dc.contributor.authorRusu, I.en
dc.contributor.authorRomanyuk, O. N.en
dc.contributor.authorАдаскалітей, А.uk
dc.contributor.authorРус, І.uk
dc.contributor.authorРоманюк, О. Н.uk
dc.contributor.authorАдаскалитей, А.ru
dc.contributor.authorРус, И.ru
dc.contributor.authorРоманюк, А. Н.ru
dc.date.accessioned2016-01-25T14:44:08Z
dc.date.available2016-01-25T14:44:08Z
dc.date.issued2015-06-10
dc.identifier.citationAdascalitei A. Oer mooc courses as an implementation tool of regional polycy of the European Union [Text] / A. Adascalitei, I. Rusu, O. N. Romanyuk // Measuring and computing in technological processes. — 2015. — № 2. — С. 25-29.en
dc.identifier.issn2219-9365
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5126
dc.description.abstractThis article is devoted to the use of elearning as an implementation tool of regional polic of the European Union.  This  article  attempts  to  bring  the  innovative  capacity  of  elearning  to  educate  citizens  on  the  topic  of  EU  regional  development policies, and to identify and specify elearning innovations that are directly relevant to the needs Rural SMEs and microenterprises in EU regions. This requires linking various different arenas of European policy: Common agricultural policy, information society, business policy, education policy and social and regional policies. E­learning providers also face  significant costs that hamper the adjustment process: production software, multimedia content and learning management platforms.  A  major  problem  is  the  often  limited  recyclability  of  learning  objects  and  learning  scenarios;  so  if  the  learner  groups are small, the return on investment may be insufficient. Innovative elearning includes new approaches to recycling content (content sharing) and learning scenarios. Modern computers are generally over­specified for the needs of most e­learning applications.. en
dc.language.isoen
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.subjectOERen
dc.subjectMOOCen
dc.subjectEuroregion Siret­Prut­Nistruen
dc.subjectEuroregion Dniesteren
dc.subjectCarpathian Euroregionen
dc.subjectmoodleen
dc.subjectVLEen
dc.subjectregional policy of the European Unionen
dc.subjectCommittee of the Regions (CoR)en
dc.titleOer mooc courses as an implementation tool of regional polycy of the European Unionen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc332.146.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію