Відображеня елементи 101-120 із 158

    • Шляхи виникнення та розвитку кобзи і бандури в Україні 

      Сідлецька, Т. І.; Сидлецкая, Т. И.; Sidletska, T. I. (Рівненський державний гуманітарний університет, 2010)
      У статті розглядаються питання походження та появи в Україні кобзи і бандури. Простежуються шляхи удосконалення та розвитку цих інструментів. Відзначено, що кобза і бандура є українськими національними інструментами, які ...
    • Проблеми етногенезу українського народу 

      Зінько, О. В.; Зінько, Ю. А.; Zinko, O. V.; Zinko, U. A. («Гомельскі дзяржауны універсітэт імя Францыска Скарыны», 2010)
      В статті проаналізовані гіпотези з приводу утворення та розвитку українського народу. Пояснюється делікатність та дискусійність проблеми етногенезу українців.
    • Сутність поняття “духовність” у педагогічній думці України початку ХХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України, 2003)
      Досліджено питання cутності поняття “духовність” у педагогічній думці України початку ХХ століття. Відмінними ознаками генези поняття “духовність” даного періоду є домінування релігійної парадигми, посилення ролі національної ...
    • Психологічні засади формування компетентності менеджера у ВНЗ 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2013)
      В статті проаналізована роль психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів психологічних дисциплін та формування, відповідного сучасним ...
    • Онтологічні аспекти духовності у вимірі методології освіти 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний технічний університет, 2002)
      Досліджено питання онтологічних аспектів духовності. Увага акцентується на визначенні духовності онтологічною основою людського буття, його смислом. У вимірі методології освіти духовність є методологічною основою освіти
    • Західноєвропейська раціоналістична парадигма в контексті освітянських проблем українського суспільства 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний технічний університет, 1998)
      Досліджено західноєвропейську раціоналістичну парадигму в контексті освітянських проблем українського суспільства. Увага акцентується на аналізі впливу раціоналістичної парадигми на історичне буття європейців з метою ...
    • Структура та зміст психології управління в організації: інноваційні тенденції 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2013)
      Проаналізовано роль психологічних засад формування компетентності менеджера. Доводиться необхідність введення в план підготовки менеджерів навчальної дисципліни психологія управління в організації. Увага акцентується на ...
    • Екзистенційно-особистісні виміри духовності 

      Прищак, М. Д.; Левчишина, Л. М.; Прыщак, Н. Д.; Левчишина, Л. М.; Pryschak, M. D.; Levchishina, L. M. (ВНТУ, 2006)
      Досліджено питання екзистенційно-особистісних вимірів духовності. Розроблено особистісно-психологічну структуру духовності та систему об’єктивації духовності через смисли та їх зовнішньо-особистісні форми.
    • Філософія природи: від довкілля до спільносвіту 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2015)
      В статті досліджено погляди на причини екологічної кризи та шляхи її подолання відомого представника німецької практичної філософії природи К. М. Маєр-Абіха. Зокрема аналізуються його теорія природного “спільносвіту” як ...
    • Поняття духовності в педагогічній спадщині О.Ф. Музиченка 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
      Досліджено питання духовності в педагогічній спадщині О.Ф. Музиченка. Проаналізовано ”теорію інтересу” вченого як методологічну основу ідентифікації духовності, визначено педагогічні чинники її розвитку
    • Проблеми ґенези поняття духовності в педагогічній думці України 20-х років ХХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми трансформації поняття духовності у період встановлення радянської влади. Особливістю цього періоду є процес заміни трансцендентних, особистісних, національних чинників генези духовності ...
    • Сутність та зміст поняття “духовність” у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2004)
      В статті досліджено погляди К. Ушинського на проблему духовності особистості. Увага акцентується на питанні сутності та змісту поняття “духовність” та педагогічних чинниках розвитку духовності особистості.
    • Теоретичні аспекти адаптації студентів І-го курсу до навчання у ВНЗ 

      Буяльська, Т. Б.; Прищак, М. Д.; Буяльская, Т. Б.; Прыщак, Н. Д.; Buyalska, T. B.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2008)
      В статті розглядаються проблеми пов’язані з процесами адаптації студентів перших курсів до умов навчання у ВНЗ. Аналізуються базові фактори процесів адаптації. Акцентується увага на теоретичних аспектах проблеми. Визначається, ...
    • Практична філософія: екологічний вимір 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2013)
      В статті зроблена спроба аналізу питання дослідження сучасною практичною філософією проблем екології. Зокрема аналізуються погляди відомих представників західної практичної філософії Г. Йонаса, Д. Бьолера, К.-О. Апеля В. ...
    • Етика відповідальності: дискурс еколого-комунікативних засад 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2011)
      В статті зроблена спроба дослідження дискурсу еколого-комунікативних засад етики відповідальності. Акцентується увага на аналізі проблеми відповідальності людства за вирішення екологічних проблем в сучасній комунікативній ...
    • Становлення особистісного підходу в менеджменті 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прищак, Ю. М.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Прыщак, Ю. Н.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y.; Pryschak, Y. M. (ВНТУ, 2014)
      В статті зроблена спроба аналізу історії та перспектив розвитку особистісного підходу в менеджменті. Методологічним принципом дослідження історії становлення особистісного підходу є його порівняння з технократичним підходом. ...
    • Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)
      Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ...
    • Етичні та психологічні засади формування компетентності менеджера 

      Прищак, М. Д.; Лесько, О. Й.; Прыщак, Н. Д.; Лесько, А. И.; Pryschak, M. D.; Lesko, O. Y. (ВНТУ, 2012)
      В статті проаналізована роль етичних та психологічних засад формування компетентності менеджера. Увага акцентується на необхідності введення в план підготовки менеджерів етичних та психологічних дисциплін та формування, ...
    • Трансцендентні та технологічні чинники духовності в працях українських педагогів початку ХХ століття (С. Русова, Я. Чепіга) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Національний університет "Острозька академія", 2003)
      Визначається роль дискурсу трансцендентної та технологічної парадигм духовності у пошуку духовних орієнтирів українського народу. Розглядається історико-педагогічний аспект даного дискурсу через дослідження педагогічних ...
    • Суспільні засади ґенези теорії та практики комунікації в освіті України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2009)
      Виявлено та проаналізовано суспільні засади генези комунікації в теорії та практиці освіти України (друга половина 40-х – 50-ті роки ХХ століття). Розглянуто історичні, політичні, світоглядні, психологічні чинники хрущовських ...