Відображеня елементи 121-140 із 158

    • Поняття “духовність” у педагогічній думці України (друга половина ХІХ століття) 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2006)
      У статті досліджується історико-педагогічний дискурс з проблем сутності і змісту поняття "духовність" у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на розгляді генези поняття "духовність" у ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Я. Мамонтова 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2005)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я. Мамонтова. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї Я. Мамонтова розглядаються ...
    • Трансформація поглядів на сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині Я. Чепіги 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал, 2007)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині Я.Чепігі. Увага акцентується на аналізі трансформації поглядів педагога на сутність і зміст духовності.
    • Філософські та педагогічні аспекти духовності у творчій спадщині Софії Русової 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації ; Обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2001)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині C. Русової. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності та розгляді трансцендентних та технологічних основ генези духовності.
    • Генеза поняття духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХІХ століття. Увага акцентується на аналізі поглядів С.Гогоцького, С.Миропольського, М.Пирогова, П.Редкіна, К.Ушинського, ...
    • Філософсько-педагогічна концепція духовності Памфіла Даниловича Юркевича 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2008)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині П. Юркевича. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї П. Юркевича розглядаються через ...
    • Сутність і зміст поняття духовності в філософсько-педагогічній системі C. С. Гогоцького 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2009)
      Зроблено спробу дослідження проблеми духовності в творчій спадщині С. С. Гогоцького. Увага акцентується на аналізі поглядів педагога на сутність і зміст духовності. Філософські та педагогічні ідеї С. Гогоцького розглядаються ...
    • Комунікативність як методологічна основа розвитку освіти 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)
      Зроблена спроба проаналізувати поняття комунікативності як методологічної основи розвитку освіти. Увага акцентована на критиці технократичних підходів до визначення понять комунікації та педагогічної комунікації, необхідності ...
    • Трансформація освіти України: пошук парадигми 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2011)
      Зроблена спроба “критики” (аналізу) освітніх парадигм. Увага акцентується на порівнянні особистісно орієнтованої (гуманістичної) та комунікативної парадигм.
    • Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду національно-визвольних змагань (1917 – 1920 рр.): спроба парадигмального аналізу 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2006)
      Зроблено спробу дослідження проблеми генези поняття духовності в педагогічній думці України 1917 – 1920-х рр. Проаналізовано соціально-політичні, теоретичні аспекти трансформації поняття духовності, трансформації парадигм ...
    • Теоретико-методологічні засади педагогіки духовності 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2003)
      В статті зроблена спроба аналізу, визначення теоретико-методологічних основ філософсько-педагогічної концепції духовності, розробки нової педагогічної парадигми – духовної парадигми освіти. Розглянуто онтологічні і екзистенцій ...
    • Кодекси етики ділових відносин 

      Лесько, О. Й.; Прищак, М. Д.; Кушнір, В. В.; Лесько, А. И.; Прыщак, Н. Д.; Кушнир, В. В.; Lesko, O. Y.; Pryschak, M. D.; Kyshnir, V. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті проаналізована роль Кодексів етики ділових відносин (корпоративних кодексів) у становленні етичних засад бізнесу та менеджменту зарубіжних країн з метою вивчення досвіду інституалізації ділової етики в фірмах та ...
    • Смисл як онтологічна основа педагогічної комунікації 

      Прищак, М. Д.; Павлик, Т. М.; Прыщак, Н. Д.; Павлик, Т. М.; Pryschak, M. D.; Pavlyk, Т. М. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу смислу як онтологічної основи педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні сутності та змісту поняття смислу, його ролі в розвитку різних видів педагогічної комунікації.
    • Сутність та зміст поняття духовності в педагогічній спадщині М. І. Пирогова 

      Прищак, М. Д.; Тихонова, Д. В.; Прыщак, Н. Д.; Тихонова, Д. В.; Pryschak, M. D.; Tyhonova, D. V. (ВНТУ, 2010-06)
      В статті зроблена спроба аналізу сутності та змісту поняття духовності в педагогічній спадщині М.І. Пирогова. Акцентується увага на дослідженні ролі духовності в розвитку особистості, визначенні трансцендентних та технологічних ...
    • Теоретико-методологічні основи педагогічної комунікації 

      Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2010-07)
      В статті зроблена спроба аналізу теоретико-методологічних основ педагогічної комунікації. Акцентується увага на дослідженні питання розвитку філософії комунікації та її впливу на розвиток комунікації в освіті, розгляді ...
    • Шевченкіана українського художника Федора Зотиковича Коновалюка 

      Зінько, О. В.; Зінько, Ю. А.; Zinko, O. V.; Zinko, U. A. («Гомельскі дзяржауны універсітэт імя Францыска Скарыны», 2014)
      В статті проаналізована мистецька діяльність українського художника ХХ ст. з Вінниччини Федора Коновалюка. Увага акцентується на роботи, присвячені увічненню творчості видатного українського поета Т.Г.Шевченка.
    • Педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів 

      Залюбівська, О. Б.; Діденко, О. В. (Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, 2015)
      У статті визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів (спрямованість процесу формування риторичної культури магістрантів на ...
    • Народно-інструментальне мистецтво України: тенденції та перспективи розвитку 

      Сідлецька, Т. І. (Рівненський державний гуманітарний університет, 2009)
      У статі проаналізовано й узагальнено провідні тенденції розвитку народно-інструментального мистецтва в Україні. Відзначено, що на сьогодні народно-інструментальний жанр характеризується здійсненням підготовки виконавців ...
    • Значення гуманітарної складової у професійній підготовці менеджерів-економістів у втнз 

      Грозна, Н. З. (ВНТУ, 2012)
      Розглянуто проблему інтеграції гуманітарного знання в процес підготовки менеджерів-економістів в технічному ВНЗ і значення гуманітарної (і зокрема культурологічної) складової у професійній підготовці фахівців цього напрямку. ...
    • Риторична культура у колі суміжних понять (до питання визначення риторичної культури) 

      Залюбівська, О. Б. (ВНТУ, 2012)
      Досліджено поняття риторичної культури особистості через порівняльний аналіз з найближчими суміжними поняттями: мовленнєва культура, комунікативна культура, комунікативна компетентність. Автор доводить, що риторична культура ...